@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är det bara jag eller händer det ingenting här idag? Alla är på Pottermässan och roar sig... Antar att det är därför det är helt dött
8 sep, 2012 13:57 |
|
Obliviate_
Elev |
Mugglis är väll inte mer dött än vanligt...?
8 sep, 2012 14:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av -Patronus-: 90 mil ifrån....Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Ronald Weasley: The moment when I realize that many people are at the Pottermässa now, and I sit here like 100 miles away... ![]() Jag är ca 90 mil ifrån.. :/ Vi kan sörja tillsammans.. Jag är inte heller där... Inte jag heller... 8 sep, 2012 14:11 |
|
Borttagen
|
8 sep, 2012 14:13 |
|
EmahS
Elev |
8 sep, 2012 14:33 |
|
Borttagen
|
Det ser ut som en krigszon i mitt rum, haha x) Dags att städa!
8 sep, 2012 14:44 |
|
Ronald Weasley
Elev |
8 sep, 2012 14:44 |
|
Tuggrus
Elev |
Någon som vill joina min Doctor WHO night i kväll?
MUMS! 8 sep, 2012 14:48 |
|
Ronald Weasley
Elev |
8 sep, 2012 14:53 |
|
Borttagen
|
Jag har tråkigt
8 sep, 2012 14:57 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen