@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hur kan han? Katter ät ju det bästa tama djuret som finns! Han tycker att de är tråkiga. Han är en väldigt präglad hundmänniska. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Afturelding: Jag tycker om katter. Ooh, katter! ♥ Jag vill ha fler katter, men vi får inte ha det än, inte förrän vi har flyttat till ett hus Jag vill också ha fler katter x) Men nu har vi en c.a 20 veckor gammal kattunge, så det räcker med en just nu. Han är tillräckligt jobbig bara han. ![]() ![]()
8 sep, 2012 10:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Afturelding: Jag tycker om katter. Ooh, katter! ♥ Jag vill ha fler katter, men vi får inte ha det än, inte förrän vi har flyttat till ett hus Jag vill också ha fler katter x) Men nu har vi en c.a 20 veckor gammal kattunge, så det räcker med en just nu. Han är tillräckligt jobbig bara han. Awh. Men han måste vara söt, va? Liksom, så söt att man förlåter honom att han är jobbig Vi har en som är ett år, och tre månader gammal. Hon är jobbig hon med, men hon är så söt, särskilt när hon lägger sig bredvid en när man kommer från skolan, och vill att man ska gosa med henne ^^ 8 sep, 2012 10:39 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Afturelding: Jag tycker om katter. Ooh, katter! ♥ Jag vill ha fler katter, men vi får inte ha det än, inte förrän vi har flyttat till ett hus Jag vill också ha fler katter x) Men nu har vi en c.a 20 veckor gammal kattunge, så det räcker med en just nu. Han är tillräckligt jobbig bara han. Awh. Men han måste vara söt, va? Liksom, så söt att man förlåter honom att han är jobbig Vi har en som är ett år, och tre månader gammal. Hon är jobbig hon med, men hon är så söt, särskilt när hon lägger sig bredvid en när man kommer från skolan, och vill att man ska gosa med henne ^^ Haha, ja, men han är ändå inte så söt att man kan tycka att det är okej att han biter en i fötterna klockan två på natten ![]() Så såg han ut för tre veckor sen, och sen dess har han fått små toffsar på öronen som en lokatt x) ![]() ![]()
8 sep, 2012 10:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Borttagen: Awh. Men han måste vara söt, va? Liksom, så söt att man förlåter honom att han är jobbig Vi har en som är ett år, och tre månader gammal. Hon är jobbig hon med, men hon är så söt, särskilt när hon lägger sig bredvid en när man kommer från skolan, och vill att man ska gosa med henne ^^ Haha, ja, men han är ändå inte så söt att man kan tycka att det är okej att han biter en i fötterna klockan två på natten ![]() Så såg han ut för tre veckor sen, och sen dess har han fått små toffsar på öronen som en lokatt x) Gud vad söt! Ja, då kan jag förstå att han är jobbig. 8 sep, 2012 10:44 |
|
Borttagen
|
Jag gick upp 08.50 idag.
Why? Jo, för att jag inte kunde somna om. 8 sep, 2012 10:45 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Afturelding: ![]() Så såg han ut för tre veckor sen, och sen dess har han fått små toffsar på öronen som en lokatt x) Skrivet av Borttagen: Gud vad söt! Ja, då kan jag förstå att han är jobbig. Haha, ja, väldigt mycket fluff! Och mer lär det bli. Han är halv norsk skogkatt, så han är väldigt fluffig, och tuffsig x) Och vi kan inte stänga ut honom heller för då klöser han på dörren. Han är som en bebis som väcker en mitt i natten. Jag ska nog vänta lite extra med att skaffa barn, haha. ![]() ![]()
8 sep, 2012 10:47 |
|
Borttagen
|
Afturelding
Alltså, norska skogkatter ♥ Jag vill ha en sån Haha. Jag förstår Nu vill jag ju ha ännu fler katter bara för det. Gaah. Hellre en crazy cat lady, än en mamma. Iaf på ett bra tag, tycker jag. XD 8 sep, 2012 10:49 |
|
Afturelding
Elev |
InspiredPsycho
De är jättemysiga ^^ Och så fäller de faktiskt väldigt lite även fast de är så långhåriga! Haha, ja, det känns som att alla jag känner skaffar barn just nu, och jag känner bara mer och mer för varje dag att jag är rätt nöjd med min nya familj bestående av mig, min sambo och katten xD Det är tillräckligt att ha en kattunge för att vi ska vara mer än bara ett par liksom. ![]() ![]()
8 sep, 2012 10:52 |
|
Borttagen
|
8 sep, 2012 10:53 |
|
Afturelding
Elev |
InspiredPsycho
Och sen när han blir stor så är det ju bara att skaffa en till xD Eller en fluffig kanin eller något. Jag älskar fluffiga djur... ![]() ![]()
8 sep, 2012 10:55 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen