@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av M4L13: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Inatt drömde jag att jag und några andra, yu kno hu yu r, hade startat ett quidditchlag, och vi ha helt awesome och grymma und stuff, och sen, så började några killar i klassen komma och kolla på matcher helt random i dunno ok och sen så frågade den jag gillar om om vi skulle gå och fika nån gång och det var så sött och typ den bästa dröm evurrr och aaargh vafo kan detonte hända på riktigt? :C Han är så söööt när han leeeer ahhahhfdkjgdhljyhkkgcjybk ♥ Låter som om att någon är förälskad....... Heh... owo Who's da lucky one? Jadu, det är en rolig och lång person som har utsatts för fara cuz jag är helt korkad för jag kan inte sluta glo på honom, haödduhgkhjkh Han har brunt hår och blåa ögon, aaaargh jag älskar brunt håt och blå ögon ♥ Det går inte att vara förälskad och smart på samma gång säger jag bara.... Believe me, I know. Låter som en mycket söt kille! Good luck with him! Well, lets hope att det går bättre med honom än den förra jag gilla xD Det vart bara konstigt, ahah... OK HAN ÄR FRÅN KIRUNA OCKSÅ JHIDIHJJHVHHGF DERAS DIALEEEEKT ÅÅÅÅH ♥ *tjattjatabouttheunluckyboy* *random ploppa upp* Vad heter han? Okej, nu börjar det bli lite awkward owo Yeah, like its ppl on mugglis som det är lite hemligt för ahahah owo Spoiler: Tryck här för att visa! Ajlajktorandomlaugh Rackarns.. Då vet jag inte vem det är.. Well, jag bor i en liten ort med ungefär 7000 invånare här så det är nog inte så jättemånga som vet xd Avlägset från allt socialt och roligt.... Det är våran ort jah...
8 sep, 2012 00:01 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av M4L13: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Inatt drömde jag att jag und några andra, yu kno hu yu r, hade startat ett quidditchlag, och vi ha helt awesome och grymma und stuff, och sen, så började några killar i klassen komma och kolla på matcher helt random i dunno ok och sen så frågade den jag gillar om om vi skulle gå och fika nån gång och det var så sött och typ den bästa dröm evurrr och aaargh vafo kan detonte hända på riktigt? :C Han är så söööt när han leeeer ahhahhfdkjgdhljyhkkgcjybk ♥ Låter som om att någon är förälskad....... Heh... owo Who's da lucky one? Jadu, det är en rolig och lång person som har utsatts för fara cuz jag är helt korkad för jag kan inte sluta glo på honom, haödduhgkhjkh Han har brunt hår och blåa ögon, aaaargh jag älskar brunt håt och blå ögon ♥ Det går inte att vara förälskad och smart på samma gång säger jag bara.... Believe me, I know. Låter som en mycket söt kille! Good luck with him! Well, lets hope att det går bättre med honom än den förra jag gilla xD Det vart bara konstigt, ahah... OK HAN ÄR FRÅN KIRUNA OCKSÅ JHIDIHJJHVHHGF DERAS DIALEEEEKT ÅÅÅÅH ♥ *tjattjatabouttheunluckyboy* *random ploppa upp* Vad heter han? Okej, nu börjar det bli lite awkward owo Yeah, like its ppl on mugglis som det är lite hemligt för ahahah owo Spoiler: Tryck här för att visa! Ajlajktorandomlaugh Rackarns.. Då vet jag inte vem det är.. Well, jag bor i en liten ort med ungefär 7000 invånare här så det är nog inte så jättemånga som vet xd Avlägset från allt socialt och roligt.... Det är våran ort jah... I know the feeling.. Bor du i Kiruna??? Hej 8 sep, 2012 00:03 |
|
baramin
Elev |
Jag måste verkligen gå på toa.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 8 sep, 2012 00:04 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av M4L13: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av M4L13: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Inatt drömde jag att jag und några andra, yu kno hu yu r, hade startat ett quidditchlag, och vi ha helt awesome och grymma und stuff, och sen, så började några killar i klassen komma och kolla på matcher helt random i dunno ok och sen så frågade den jag gillar om om vi skulle gå och fika nån gång och det var så sött och typ den bästa dröm evurrr och aaargh vafo kan detonte hända på riktigt? :C Han är så söööt när han leeeer ahhahhfdkjgdhljyhkkgcjybk ♥ Låter som om att någon är förälskad....... Heh... owo Who's da lucky one? Jadu, det är en rolig och lång person som har utsatts för fara cuz jag är helt korkad för jag kan inte sluta glo på honom, haödduhgkhjkh Han har brunt hår och blåa ögon, aaaargh jag älskar brunt håt och blå ögon ♥ Det går inte att vara förälskad och smart på samma gång säger jag bara.... Believe me, I know. Låter som en mycket söt kille! Good luck with him! Well, lets hope att det går bättre med honom än den förra jag gilla xD Det vart bara konstigt, ahah... OK HAN ÄR FRÅN KIRUNA OCKSÅ JHIDIHJJHVHHGF DERAS DIALEEEEKT ÅÅÅÅH ♥ *tjattjatabouttheunluckyboy* *random ploppa upp* Vad heter han? Okej, nu börjar det bli lite awkward owo Yeah, like its ppl on mugglis som det är lite hemligt för ahahah owo Spoiler: Tryck här för att visa! Ajlajktorandomlaugh Rackarns.. Då vet jag inte vem det är.. Well, jag bor i en liten ort med ungefär 7000 invånare här så det är nog inte så jättemånga som vet xd Avlägset från allt socialt och roligt.... Det är våran ort jah... I know the feeling.. Bor du i Kiruna??? Najnajnajnajnaj, långt ifrån xd Jagbor ungefär mitten av sverige, mellan västmanland och värmland ungefär en timme från örebro :3 Det är han som flyttat hit, heh
8 sep, 2012 00:09
Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 8 kl. 00:10
|
|
LilyLunaPotter
Elev |
8 sep, 2012 00:09 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av M4L13: Jaha Skrivet av Luna Chang: Skrivet av M4L13: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av M4L13: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Inatt drömde jag att jag und några andra, yu kno hu yu r, hade startat ett quidditchlag, och vi ha helt awesome och grymma und stuff, och sen, så började några killar i klassen komma och kolla på matcher helt random i dunno ok och sen så frågade den jag gillar om om vi skulle gå och fika nån gång och det var så sött och typ den bästa dröm evurrr och aaargh vafo kan detonte hända på riktigt? :C Han är så söööt när han leeeer ahhahhfdkjgdhljyhkkgcjybk ♥ Låter som om att någon är förälskad....... Heh... owo Who's da lucky one? Jadu, det är en rolig och lång person som har utsatts för fara cuz jag är helt korkad för jag kan inte sluta glo på honom, haödduhgkhjkh Han har brunt hår och blåa ögon, aaaargh jag älskar brunt håt och blå ögon ♥ Det går inte att vara förälskad och smart på samma gång säger jag bara.... Believe me, I know. Låter som en mycket söt kille! Good luck with him! Well, lets hope att det går bättre med honom än den förra jag gilla xD Det vart bara konstigt, ahah... OK HAN ÄR FRÅN KIRUNA OCKSÅ JHIDIHJJHVHHGF DERAS DIALEEEEKT ÅÅÅÅH ♥ *tjattjatabouttheunluckyboy* *random ploppa upp* Vad heter han? Okej, nu börjar det bli lite awkward owo Yeah, like its ppl on mugglis som det är lite hemligt för ahahah owo Spoiler: Tryck här för att visa! Ajlajktorandomlaugh Rackarns.. Då vet jag inte vem det är.. Well, jag bor i en liten ort med ungefär 7000 invånare här så det är nog inte så jättemånga som vet xd Avlägset från allt socialt och roligt.... Det är våran ort jah... I know the feeling.. Bor du i Kiruna??? Najnajnajnajnaj, långt ifrån xd Jagborni ungefär mitten av sverige, mellan västmanland och värmland ungefär en timme från örebro :3 Det är han som flyttat hit, heh Hej 8 sep, 2012 00:10 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av M4L13: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av M4L13: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Inatt drömde jag att jag und några andra, yu kno hu yu r, hade startat ett quidditchlag, och vi ha helt awesome och grymma und stuff, och sen, så började några killar i klassen komma och kolla på matcher helt random i dunno ok och sen så frågade den jag gillar om om vi skulle gå och fika nån gång och det var så sött och typ den bästa dröm evurrr och aaargh vafo kan detonte hända på riktigt? :C Han är så söööt när han leeeer ahhahhfdkjgdhljyhkkgcjybk ♥ Låter som om att någon är förälskad....... Heh... owo Who's da lucky one? Jadu, det är en rolig och lång person som har utsatts för fara cuz jag är helt korkad för jag kan inte sluta glo på honom, haödduhgkhjkh Han har brunt hår och blåa ögon, aaaargh jag älskar brunt håt och blå ögon ♥ Det går inte att vara förälskad och smart på samma gång säger jag bara.... Believe me, I know. Låter som en mycket söt kille! Good luck with him! Well, lets hope att det går bättre med honom än den förra jag gilla xD Det vart bara konstigt, ahah... OK HAN ÄR FRÅN KIRUNA OCKSÅ JHIDIHJJHVHHGF DERAS DIALEEEEKT ÅÅÅÅH ♥ *tjattjatabouttheunluckyboy* *random ploppa upp* Vad heter han? Okej, nu börjar det bli lite awkward owo Yeah, like its ppl on mugglis som det är lite hemligt för ahahah owo Spoiler: Tryck här för att visa! Ajlajktorandomlaugh Rackarns.. Då vet jag inte vem det är.. Well, jag bor i en liten ort med ungefär 7000 invånare här så det är nog inte så jättemånga som vet xd Avlägset från allt socialt och roligt.... Det är våran ort jah... I know the feeling.. Bor du i Kiruna??? JAG VET EEEEEXAAAAKT VEM HAN ÄR. Det är han Oskar med brunt hår och blå ögon vavava?! Se, sa ju att jag vet vem han är. Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 8 sep, 2012 00:11 |
|
Luna Chang
Elev |
Seriously Vars bor DU?
Hej 8 sep, 2012 00:11 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Seriously: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av M4L13: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av M4L13: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Inatt drömde jag att jag und några andra, yu kno hu yu r, hade startat ett quidditchlag, och vi ha helt awesome och grymma und stuff, och sen, så började några killar i klassen komma och kolla på matcher helt random i dunno ok och sen så frågade den jag gillar om om vi skulle gå och fika nån gång och det var så sött och typ den bästa dröm evurrr och aaargh vafo kan detonte hända på riktigt? :C Han är så söööt när han leeeer ahhahhfdkjgdhljyhkkgcjybk ♥ Låter som om att någon är förälskad....... Heh... owo Who's da lucky one? Jadu, det är en rolig och lång person som har utsatts för fara cuz jag är helt korkad för jag kan inte sluta glo på honom, haödduhgkhjkh Han har brunt hår och blåa ögon, aaaargh jag älskar brunt håt och blå ögon ♥ Det går inte att vara förälskad och smart på samma gång säger jag bara.... Believe me, I know. Låter som en mycket söt kille! Good luck with him! Well, lets hope att det går bättre med honom än den förra jag gilla xD Det vart bara konstigt, ahah... OK HAN ÄR FRÅN KIRUNA OCKSÅ JHIDIHJJHVHHGF DERAS DIALEEEEKT ÅÅÅÅH ♥ *tjattjatabouttheunluckyboy* *random ploppa upp* Vad heter han? Okej, nu börjar det bli lite awkward owo Yeah, like its ppl on mugglis som det är lite hemligt för ahahah owo Spoiler: Tryck här för att visa! Ajlajktorandomlaugh Rackarns.. Då vet jag inte vem det är.. Well, jag bor i en liten ort med ungefär 7000 invånare här så det är nog inte så jättemånga som vet xd Avlägset från allt socialt och roligt.... Det är våran ort jah... I know the feeling.. Bor du i Kiruna??? JAG VET EEEEEXAAAAKT VEM HAN ÄR. Det är han Oskar med brunt hår och blå ögon vavava?! Se, sa ju att jag vet vem han är. Ok, vet inte om du är oseriös eller inte... xD Om du är seriös blir jag dödsskrämd owo Ehehheehhehehe
8 sep, 2012 00:14 |
|
Seriously
Elev |
Nordvästra Skåne. Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av M4L13: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av M4L13: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Inatt drömde jag att jag und några andra, yu kno hu yu r, hade startat ett quidditchlag, och vi ha helt awesome och grymma und stuff, och sen, så började några killar i klassen komma och kolla på matcher helt random i dunno ok och sen så frågade den jag gillar om om vi skulle gå och fika nån gång och det var så sött och typ den bästa dröm evurrr och aaargh vafo kan detonte hända på riktigt? :C Han är så söööt när han leeeer ahhahhfdkjgdhljyhkkgcjybk ♥ Låter som om att någon är förälskad....... Heh... owo Who's da lucky one? Jadu, det är en rolig och lång person som har utsatts för fara cuz jag är helt korkad för jag kan inte sluta glo på honom, haödduhgkhjkh Han har brunt hår och blåa ögon, aaaargh jag älskar brunt håt och blå ögon ♥ Det går inte att vara förälskad och smart på samma gång säger jag bara.... Believe me, I know. Låter som en mycket söt kille! Good luck with him! Well, lets hope att det går bättre med honom än den förra jag gilla xD Det vart bara konstigt, ahah... OK HAN ÄR FRÅN KIRUNA OCKSÅ JHIDIHJJHVHHGF DERAS DIALEEEEKT ÅÅÅÅH ♥ *tjattjatabouttheunluckyboy* *random ploppa upp* Vad heter han? Okej, nu börjar det bli lite awkward owo Yeah, like its ppl on mugglis som det är lite hemligt för ahahah owo Spoiler: Tryck här för att visa! Ajlajktorandomlaugh Rackarns.. Då vet jag inte vem det är.. Well, jag bor i en liten ort med ungefär 7000 invånare här så det är nog inte så jättemånga som vet xd Avlägset från allt socialt och roligt.... Det är våran ort jah... I know the feeling.. Bor du i Kiruna??? JAG VET EEEEEXAAAAKT VEM HAN ÄR. Det är han Oskar med brunt hår och blå ögon vavava?! Se, sa ju att jag vet vem han är. Ok, vet inte om du är oseriös eller inte... xD Om du är seriös blir jag dödsskrämd owo Ehehheehhehehe Måste erkänna att jag var oseriös... En Oskar med brunt hår och blåa ögon säger egentligen inte så mycket om vem han är, jag menar, det finns säkert fler som heter så och har dessa specifika kännetecknen. Och jag känner ingen från Kiruna, så du kan andas ut Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 8 sep, 2012 00:28 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen