Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Alexandra. ♥
Min mamma fick missfall två år innan jag kom till, vi vet inte kön men jag har någonstans tänkt att den här individen var en Alexandra. Gillar namnet så himla mycket. Är också väldigt förtjust i Alexander och smeknamnet Alex som ofta blir hos namnbärarna. ^_^ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 feb, 2014 15:57 |
|
Borttagen
|
Alexandra pga. finns en tjej i min brors klass som heter det och jag gillar inte henne + att jag allmänt tycker att Alexandra är finare
EDIT: En i min brors klass som heter Sandra, alltså CX 17 feb, 2014 16:30
Detta inlägg ändrades senast 2014-02-18 kl. 19:08
|
|
Elissa Malfoy
Elev |
Sandra för att det är gulligt
YOU CAN NOT DO EPIC SHIT WITH BASIC PEOPLE
[img]http://images.wikia.com/harr
17 feb, 2014 17:10 |
|
Torazu
Elev |
18 feb, 2014 11:18 |
|
Solkatten
Elev |
Alexandra.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 feb, 2014 13:29 |
|
Fenixx
Elev |
18 feb, 2014 13:32 |
|
baramin
Elev |
Sandra. Mellanstadiebästisar are the best. ♥
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 18 feb, 2014 21:49 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tror jag väljer Alexandra. Inget ont mot namnet Sandra, men Alexandra känns lite "coolare" ... ;-)
Resultat i frågan "Alexandra eller Sandra?": 12-5 till Alexandra! Obs! Ny fråga i första inlägget! 19 feb, 2014 07:40 |
|
Ginny00
Elev |
Kan inte åka slalom så väljer längdskidor, men helst ingetdera. Långfärdsskridskor is the shit.
19 feb, 2014 08:22 |
|
Majaluna
Elev |
19 feb, 2014 10:35 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen