One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
okej...nu blir jag rädd, folk undrar vart niall är men kl är bara 10 över 7? Det kanske var kl 7 svensk tid??
Bombarda, och alla andra, håll ögonen öppna http://twitcam.livestream.com/bdiv4 ![]()
2 okt, 2012 19:09 |
|
DarkBells
Elev |
Guud... Jag älskar ju 1D med hela mitt hjärta, och kanske lite till! ♥
Hur länge har jag inte sett denna tråd egentligen? Alltså gahaa... ♥ My Harry Styles, my Harry Potter Fast... Styles är so much finare... Puss på er beutiful guys! ♥
2 okt, 2012 19:21 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Knizzlare: okej...nu blir jag rädd, folk undrar vart niall är men kl är bara 10 över 7? Det kanske var kl 7 svensk tid?? Bombarda, och alla andra, håll ögonen öppna http://twitcam.livestream.com/bdiv4 fast people säger ju: omg just -- min left!! så, ja, det är 20.00
2 okt, 2012 19:25 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Pixie: Skrivet av Knizzlare: okej...nu blir jag rädd, folk undrar vart niall är men kl är bara 10 över 7? Det kanske var kl 7 svensk tid?? Bombarda, och alla andra, håll ögonen öppna http://twitcam.livestream.com/bdiv4 fast people säger ju: omg just -- min left!! så, ja, det är 20.00 okej, vad bra! ![]()
2 okt, 2012 19:33 |
|
Pixie
Elev |
2 okt, 2012 19:38 |
|
Borttagen
|
Stop the traffic and let Niall through!
2 okt, 2012 21:09 |
|
J00KERN
Elev |
2 okt, 2012 21:11 |
|
Borttagen
|
I fucking hate my fucking life!
Väntade i en och en halv timme på Nialls twitcam, han kom inte, pappa tyckte jag skulle sova för att klockan är halv 11 och stänger av internet, och direkt jag får fram mobilen är han där. Literally crying my heart out. 2 okt, 2012 21:32 |
|
IamAK
Elev |
länken för hans twitcam funkar inte för mig
2 okt, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av IamAK: länken för hans twitcam funkar inte för mig this jag var inne förut, men så råkade jag trycka ner fliken. :c 2 okt, 2012 21:35 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen