@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Seriously: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Seriously: Skrivet av Ronald Weasley: Jag håller på med ett väldigt komplicerat sätt med att spara en länk (bild) till bara en bild xD Spoiler: Tryck här för att visa! Menar du att ta screenshot? Nope xD Men jag klantade till mig så mycket.. Är sååå trött :s Haha, men jag tror att jag har fixat det jag skulle nu ;D Vad brA! Yep 7 sep, 2012 23:37 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Seriously: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Seriously: Skrivet av Ronald Weasley: Jag håller på med ett väldigt komplicerat sätt med att spara en länk (bild) till bara en bild xD Spoiler: Tryck här för att visa! Menar du att ta screenshot? Nope xD Men jag klantade till mig så mycket.. Är sååå trött :s Haha, men jag tror att jag har fixat det jag skulle nu ;D Vad brA! Yep No problems!! Just noticed att jag är supernära 1000 inlägg här på mugglis! Master of death, here I come!!! Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 7 sep, 2012 23:40 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Inatt drömde jag att jag und några andra, yu kno hu yu r, hade startat ett quidditchlag, och vi ha helt awesome och grymma und stuff, och sen, så började några killar i klassen komma och kolla på matcher helt random i dunno ok och sen så frågade den jag gillar om om vi skulle gå och fika nån gång och det var så sött och typ den bästa dröm evurrr och aaargh vafo kan detonte hända på riktigt? :C Han är så söööt när han leeeer ahhahhfdkjgdhljyhkkgcjybk ♥ Låter som om att någon är förälskad....... Heh... owo Who's da lucky one? Jadu, det är en rolig och lång person som har utsatts för fara cuz jag är helt korkad för jag kan inte sluta glo på honom, haödduhgkhjkh Han har brunt hår och blåa ögon, aaaargh jag älskar brunt håt och blå ögon ♥
7 sep, 2012 23:40
Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 7 kl. 23:43
|
|
Seriously
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Inatt drömde jag att jag und några andra, yu kno hu yu r, hade startat ett quidditchlag, och vi ha helt awesome och grymma und stuff, och sen, så började några killar i klassen komma och kolla på matcher helt random i dunno ok och sen så frågade den jag gillar om om vi skulle gå och fika nån gång och det var så sött och typ den bästa dröm evurrr och aaargh vafo kan detonte hända på riktigt? :C Han är så söööt när han leeeer ahhahhfdkjgdhljyhkkgcjybk ♥ Låter som om att någon är förälskad....... Heh... owo Who's da lucky one? Jadu, det är en rolig och lång person som har utsatts för fara cuz jag är helt korkad för jag kan inte sluta glo på honom, haödduhgkhjkh Han har brunt hår och blåa ögon, aaaargh jag älskar brunt håt och blå ögon ♥ Det går inte att vara förälskad och smart på samma gång säger jag bara.... Believe me, I know. Låter som en mycket söt kille! Good luck with him! Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 7 sep, 2012 23:42 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Inatt drömde jag att jag und några andra, yu kno hu yu r, hade startat ett quidditchlag, och vi ha helt awesome och grymma und stuff, och sen, så började några killar i klassen komma och kolla på matcher helt random i dunno ok och sen så frågade den jag gillar om om vi skulle gå och fika nån gång och det var så sött och typ den bästa dröm evurrr och aaargh vafo kan detonte hända på riktigt? :C Han är så söööt när han leeeer ahhahhfdkjgdhljyhkkgcjybk ♥ Låter som om att någon är förälskad....... Heh... owo Who's da lucky one? Jadu, det är en rolig och lång person som har utsatts för fara cuz jag är helt korkad för jag kan inte sluta glo på honom, haödduhgkhjkh Han har brunt hår och blåa ögon, aaaargh jag älskar brunt håt och blå ögon ♥ Det går inte att vara förälskad och smart på samma gång säger jag bara.... Believe me, I know. Låter som en mycket söt kille! Good luck with him! Well, lets hope att det går bättre med honom än den förra jag gilla xD Det vart bara konstigt, ahah... OK HAN ÄR FRÅN KIRUNA OCKSÅ JHIDIHJJHVHHGF DERAS DIALEEEEKT ÅÅÅÅH ♥ *tjattjatabouttheunluckyboy*
7 sep, 2012 23:45 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Inatt drömde jag att jag und några andra, yu kno hu yu r, hade startat ett quidditchlag, och vi ha helt awesome och grymma und stuff, och sen, så började några killar i klassen komma och kolla på matcher helt random i dunno ok och sen så frågade den jag gillar om om vi skulle gå och fika nån gång och det var så sött och typ den bästa dröm evurrr och aaargh vafo kan detonte hända på riktigt? :C Han är så söööt när han leeeer ahhahhfdkjgdhljyhkkgcjybk ♥ Låter som om att någon är förälskad....... Heh... owo Who's da lucky one? Jadu, det är en rolig och lång person som har utsatts för fara cuz jag är helt korkad för jag kan inte sluta glo på honom, haödduhgkhjkh Han har brunt hår och blåa ögon, aaaargh jag älskar brunt håt och blå ögon ♥ Det går inte att vara förälskad och smart på samma gång säger jag bara.... Believe me, I know. Låter som en mycket söt kille! Good luck with him! Well, lets hope att det går bättre med honom än den förra jag gilla xD Det vart bara konstigt, ahah... OK HAN ÄR FRÅN KIRUNA OCKSÅ JHIDIHJJHVHHGF DERAS DIALEEEEKT ÅÅÅÅH ♥ *tjattjatabouttheunluckyboy* *random ploppa upp* Vad heter han? Hej 7 sep, 2012 23:48 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Inatt drömde jag att jag und några andra, yu kno hu yu r, hade startat ett quidditchlag, och vi ha helt awesome och grymma und stuff, och sen, så började några killar i klassen komma och kolla på matcher helt random i dunno ok och sen så frågade den jag gillar om om vi skulle gå och fika nån gång och det var så sött och typ den bästa dröm evurrr och aaargh vafo kan detonte hända på riktigt? :C Han är så söööt när han leeeer ahhahhfdkjgdhljyhkkgcjybk ♥ Låter som om att någon är förälskad....... Heh... owo Who's da lucky one? Jadu, det är en rolig och lång person som har utsatts för fara cuz jag är helt korkad för jag kan inte sluta glo på honom, haödduhgkhjkh Han har brunt hår och blåa ögon, aaaargh jag älskar brunt håt och blå ögon ♥ Det går inte att vara förälskad och smart på samma gång säger jag bara.... Believe me, I know. Låter som en mycket söt kille! Good luck with him! Well, lets hope att det går bättre med honom än den förra jag gilla xD Det vart bara konstigt, ahah... OK HAN ÄR FRÅN KIRUNA OCKSÅ JHIDIHJJHVHHGF DERAS DIALEEEEKT ÅÅÅÅH ♥ *tjattjatabouttheunluckyboy* *random ploppa upp* Vad heter han? Okej, nu börjar det bli lite awkward owo Yeah, like its ppl on mugglis som det är lite hemligt för ahahah owo Spoiler: Tryck här för att visa! Ajlajktorandomlaugh
7 sep, 2012 23:54 |
|
Lordlollo
Elev |
asså, jag borde sova, men jag kan inte...
♆ 7 sep, 2012 23:55 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Inatt drömde jag att jag und några andra, yu kno hu yu r, hade startat ett quidditchlag, och vi ha helt awesome och grymma und stuff, och sen, så började några killar i klassen komma och kolla på matcher helt random i dunno ok och sen så frågade den jag gillar om om vi skulle gå och fika nån gång och det var så sött och typ den bästa dröm evurrr och aaargh vafo kan detonte hända på riktigt? :C Han är så söööt när han leeeer ahhahhfdkjgdhljyhkkgcjybk ♥ Låter som om att någon är förälskad....... Heh... owo Who's da lucky one? Jadu, det är en rolig och lång person som har utsatts för fara cuz jag är helt korkad för jag kan inte sluta glo på honom, haödduhgkhjkh Han har brunt hår och blåa ögon, aaaargh jag älskar brunt håt och blå ögon ♥ Det går inte att vara förälskad och smart på samma gång säger jag bara.... Believe me, I know. Låter som en mycket söt kille! Good luck with him! Well, lets hope att det går bättre med honom än den förra jag gilla xD Det vart bara konstigt, ahah... OK HAN ÄR FRÅN KIRUNA OCKSÅ JHIDIHJJHVHHGF DERAS DIALEEEEKT ÅÅÅÅH ♥ *tjattjatabouttheunluckyboy* *random ploppa upp* Vad heter han? Okej, nu börjar det bli lite awkward owo Yeah, like its ppl on mugglis som det är lite hemligt för ahahah owo Spoiler: Tryck här för att visa! Ajlajktorandomlaugh Rackarns.. Då vet jag inte vem det är.. Hej 7 sep, 2012 23:55 |
|
mine
Elev |
7 sep, 2012 23:57 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen