@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Inatt drömde jag att jag und några andra, yu kno hu yu r, hade startat ett quidditchlag, och vi ha helt awesome och grymma und stuff, och sen, så började några killar i klassen komma och kolla på matcher helt random i dunno ok och sen så frågade den jag gillar om om vi skulle gå och fika nån gång och det var så sött och typ den bästa dröm evurrr och aaargh vafo kan detonte hända på riktigt? :C Han är så söööt när han leeeer ahhahhfdkjgdhljyhkkgcjybk ♥ Låter som om att någon är förälskad....... Heh... owo
7 sep, 2012 22:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Har inte en egen dator än, och hon skulle gå in på FB, typ, så nu måste jag använda mobilen som hag knapot kan skriva på -.-"Skrivet av Borttagen: Mamma dum :< Vadårå? 7 sep, 2012 22:50 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av M4L13: Skrivet av Seriously: Skrivet av M4L13: Inatt drömde jag att jag und några andra, yu kno hu yu r, hade startat ett quidditchlag, och vi ha helt awesome och grymma und stuff, och sen, så började några killar i klassen komma och kolla på matcher helt random i dunno ok och sen så frågade den jag gillar om om vi skulle gå och fika nån gång och det var så sött och typ den bästa dröm evurrr och aaargh vafo kan detonte hända på riktigt? :C Han är så söööt när han leeeer ahhahhfdkjgdhljyhkkgcjybk ♥ Låter som om att någon är förälskad....... Heh... owo Who's da lucky one? Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 7 sep, 2012 22:51 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag håller på med ett väldigt komplicerat sätt med att spara en länk (bild) till bara en bild xD
Spoiler: Tryck här för att visa! 7 sep, 2012 22:52 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Solkatten: We know. GGGDDAAHHH!! jag var på lägerskola och byggnaden där vi åt var nummer 69 på gatan XD jag var på lägerskola igår nämligen och gud, mina klasskompisar e så sköna, dom skrev 69 på sina händer ♥ det står 69 på min hand nu med haha speech! 7 sep, 2012 22:53 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: okej nu känner jag mig såååå efterbliven, men det är sånt man får leva med! Men asså jag fattar inte dethär med 69!!!!!Skrivet av Solkatten: We know. GGGDDAAHHH!! jag var på lägerskola och byggnaden där vi åt var nummer 69 på gatan XD jag var på lägerskola igår nämligen och gud, mina klasskompisar e så sköna, dom skrev 69 på sina händer ♥ det står 69 på min hand nu med haha
7 sep, 2012 22:57 |
|
joel9324
Elev |
7 sep, 2012 22:58 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av AlvaRawenclaw: okej nu känner jag mig såååå efterbliven, men det är sånt man får leva med! Men asså jag fattar inte dethär med 69!!!!! Skrivet av Solkatten: We know. GGGDDAAHHH!! jag var på lägerskola och byggnaden där vi åt var nummer 69 på gatan XD jag var på lägerskola igår nämligen och gud, mina klasskompisar e så sköna, dom skrev 69 på sina händer ♥ det står 69 på min hand nu med haha *host* google is your friend... speech! 7 sep, 2012 22:59 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av AlvaRawenclaw: okej nu känner jag mig såååå efterbliven, men det är sånt man får leva med! Men asså jag fattar inte dethär med 69!!!!! Skrivet av Solkatten: We know. GGGDDAAHHH!! jag var på lägerskola och byggnaden där vi åt var nummer 69 på gatan XD jag var på lägerskola igår nämligen och gud, mina klasskompisar e så sköna, dom skrev 69 på sina händer ♥ det står 69 på min hand nu med haha You don't want to know. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 sep, 2012 23:03 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Jag håller på med ett väldigt komplicerat sätt med att spara en länk (bild) till bara en bild xD Spoiler: Tryck här för att visa! Menar du att ta screenshot? Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 7 sep, 2012 23:03 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen