Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7245 7246 7247 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Asså finns endast en.. EN låt av Justin Bieber jag gillar, hahahahahha

Och vilken är det?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

7 sep, 2012 22:36

Cara Riddle
Elev

Avatar


Jag sover med Klaus och Damon de är mjuka och mysiga ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

7 sep, 2012 22:37

Tuggrus
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Tuggrus:
Asså finns endast en.. EN låt av Justin Bieber jag gillar, hahahahahha

Och vilken är det?

As long as you love me, baaaaaaaaara för att beatet gav mig rysningar inne på Lindex. Klarar fortfarande inte av Biebers röst. HHAHAHA

MUMS!

7 sep, 2012 22:37

Seriously
Elev

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Tuggrus:
Asså finns endast en.. EN låt av Justin Bieber jag gillar, hahahahahha

Och vilken är det?

As long as you love me, baaaaaaaaara för att beatet gav mig rysningar inne på Lindex. Klarar fortfarande inte av Biebers röst. HHAHAHA

Men erkänn att killen har talang? Åtminstone liiiiiite?

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

7 sep, 2012 22:39

Tuggrus
Elev

Avatar


Skrivet av Seriously:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Tuggrus:
Asså finns endast en.. EN låt av Justin Bieber jag gillar, hahahahahha

Och vilken är det?

As long as you love me, baaaaaaaaara för att beatet gav mig rysningar inne på Lindex. Klarar fortfarande inte av Biebers röst. HHAHAHA

Men erkänn att killen har talang? Åtminstone liiiiiite?

Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiite kanske, hahahah xD

MUMS!

7 sep, 2012 22:40

Seriously
Elev

Avatar


Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Seriously:
Skrivet av Tuggrus:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Tuggrus:
Asså finns endast en.. EN låt av Justin Bieber jag gillar, hahahahahha

Och vilken är det?

As long as you love me, baaaaaaaaara för att beatet gav mig rysningar inne på Lindex. Klarar fortfarande inte av Biebers röst. HHAHAHA

Men erkänn att killen har talang? Åtminstone liiiiiite?


Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiite kanske, hahahah xD
Ja, det är bra att du erkänner tjejen! proud of you!

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

7 sep, 2012 22:41

Borttagen

Avatar


Mamma dum :<

7 sep, 2012 22:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Mamma dum :<


Vadårå?

7 sep, 2012 22:45

M4L13
Elev

Avatar


Inatt drömde jag att jag und några andra, yu kno hu yu r, hade startat ett quidditchlag, och vi ha helt awesome och grymma und stuff, och sen, så började några killar i klassen komma och kolla på matcher helt random i dunno ok och sen så frågade den jag gillar om om vi skulle gå och fika nån gång och det var så sött och typ den bästa dröm evurrr och aaargh vafo kan detonte hända på riktigt? :C
Han är så söööt när han leeeer ahhahhfdkjgdhljyhkkgcjybk ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

7 sep, 2012 22:46

Seriously
Elev

Avatar


Skrivet av M4L13:
Inatt drömde jag att jag und några andra, yu kno hu yu r, hade startat ett quidditchlag, och vi ha helt awesome och grymma und stuff, och sen, så började några killar i klassen komma och kolla på matcher helt random i dunno ok och sen så frågade den jag gillar om om vi skulle gå och fika nån gång och det var så sött och typ den bästa dröm evurrr och aaargh vafo kan detonte hända på riktigt? :C
Han är så söööt när han leeeer ahhahhfdkjgdhljyhkkgcjybk ♥

Låter som om att någon är förälskad.......

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

7 sep, 2012 22:47

1 2 3 ... 7245 7246 7247 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.