@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Asså finns endast en.. EN låt av Justin Bieber jag gillar, hahahahahha Och vilken är det? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 sep, 2012 22:36 |
|
Cara Riddle
Elev |
7 sep, 2012 22:37 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Tuggrus: Asså finns endast en.. EN låt av Justin Bieber jag gillar, hahahahahha Och vilken är det? As long as you love me, baaaaaaaaara för att beatet gav mig rysningar inne på Lindex. Klarar fortfarande inte av Biebers röst. HHAHAHA MUMS! 7 sep, 2012 22:37 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Tuggrus: Asså finns endast en.. EN låt av Justin Bieber jag gillar, hahahahahha Och vilken är det? As long as you love me, baaaaaaaaara för att beatet gav mig rysningar inne på Lindex. Klarar fortfarande inte av Biebers röst. HHAHAHA Men erkänn att killen har talang? Åtminstone liiiiiite? Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 7 sep, 2012 22:39 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Seriously: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Tuggrus: Asså finns endast en.. EN låt av Justin Bieber jag gillar, hahahahahha Och vilken är det? As long as you love me, baaaaaaaaara för att beatet gav mig rysningar inne på Lindex. Klarar fortfarande inte av Biebers röst. HHAHAHA Men erkänn att killen har talang? Åtminstone liiiiiite? Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiite kanske, hahahah xD MUMS! 7 sep, 2012 22:40 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Ja, det är bra att du erkänner tjejen! proud of you! Skrivet av Seriously: Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Tuggrus: Asså finns endast en.. EN låt av Justin Bieber jag gillar, hahahahahha Och vilken är det? As long as you love me, baaaaaaaaara för att beatet gav mig rysningar inne på Lindex. Klarar fortfarande inte av Biebers röst. HHAHAHA Men erkänn att killen har talang? Åtminstone liiiiiite? Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiite kanske, hahahah xD Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 7 sep, 2012 22:41 |
|
Borttagen
|
Mamma dum :<
7 sep, 2012 22:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Mamma dum :< Vadårå? 7 sep, 2012 22:45 |
|
M4L13
Elev |
Inatt drömde jag att jag und några andra, yu kno hu yu r, hade startat ett quidditchlag, och vi ha helt awesome och grymma und stuff, och sen, så började några killar i klassen komma och kolla på matcher helt random i dunno ok och sen så frågade den jag gillar om om vi skulle gå och fika nån gång och det var så sött och typ den bästa dröm evurrr och aaargh vafo kan detonte hända på riktigt? :C
Han är så söööt när han leeeer ahhahhfdkjgdhljyhkkgcjybk ♥
7 sep, 2012 22:46 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av M4L13: Inatt drömde jag att jag und några andra, yu kno hu yu r, hade startat ett quidditchlag, och vi ha helt awesome och grymma und stuff, och sen, så började några killar i klassen komma och kolla på matcher helt random i dunno ok och sen så frågade den jag gillar om om vi skulle gå och fika nån gång och det var så sött och typ den bästa dröm evurrr och aaargh vafo kan detonte hända på riktigt? :C Han är så söööt när han leeeer ahhahhfdkjgdhljyhkkgcjybk ♥ Låter som om att någon är förälskad....... Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 7 sep, 2012 22:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen