@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Åhh. Jag vill ha chips men ändå...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 sep, 2012 21:36 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av baramin: Skrivet av Tuggrus: Fast sen måste man i och för sig plussa på de fyra timmarna jag kommer att vara vilse i centrum haha. Skrivet av baramin: Skrivet av Tuggrus: Inte förrän i november, men det är bra att vara förberedd haha! Ska på gy-öppet hus i Uppsala och tänkte sova hos en vän i Stockholm och jag vet väl inte hur lång tid öppna hus brukar ta liksom. Skrivet av baramin: Skrivet av Tuggrus: Aja, löser sig nog. Tack för hjälpen! Skrivet av Tuggrus: Skrivet av baramin: ¨Någon med koll på hur lätt en kan ta sig mellan Stockholm och Muppsala? Hur ofta går det tåg? Hur långt in på natten? Hmm.. Tror det är ganska lätt och simpelt, eheh. Beror ju på när du ska åka. Tror det går tåg långt in på natten men kolla det! Huhm.. hade visst fel där. klockan 23:40 går sista tåget detta dygn iaf från Stockholm C. Haha när ska du åka då? Hah öppet hus brukar inte ta så lång tid faktiskt, högst tre timmar. xD Lol ring mig om du inte hittar #hittarnästanöveralltbululupp MUMS! 7 sep, 2012 21:37 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Åh din lilla glidare.Skrivet av baramin: Skrivet av Tuggrus: Fast sen måste man i och för sig plussa på de fyra timmarna jag kommer att vara vilse i centrum haha. Skrivet av baramin: Skrivet av Tuggrus: Inte förrän i november, men det är bra att vara förberedd haha! Ska på gy-öppet hus i Uppsala och tänkte sova hos en vän i Stockholm och jag vet väl inte hur lång tid öppna hus brukar ta liksom. Skrivet av baramin: Skrivet av Tuggrus: Aja, löser sig nog. Tack för hjälpen! Skrivet av Tuggrus: Skrivet av baramin: ¨Någon med koll på hur lätt en kan ta sig mellan Stockholm och Muppsala? Hur ofta går det tåg? Hur långt in på natten? Hmm.. Tror det är ganska lätt och simpelt, eheh. Beror ju på när du ska åka. Tror det går tåg långt in på natten men kolla det! Huhm.. hade visst fel där. klockan 23:40 går sista tåget detta dygn iaf från Stockholm C. Haha när ska du åka då? Hah öppet hus brukar inte ta så lång tid faktiskt, högst tre timmar. xD Lol ring mig om du inte hittar #hittarnästanöveralltbululupp she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 7 sep, 2012 21:38 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av baramin: Skrivet av Tuggrus: Åh din lilla glidare. Skrivet av baramin: Skrivet av Tuggrus: Fast sen måste man i och för sig plussa på de fyra timmarna jag kommer att vara vilse i centrum haha. Skrivet av baramin: Skrivet av Tuggrus: Inte förrän i november, men det är bra att vara förberedd haha! Ska på gy-öppet hus i Uppsala och tänkte sova hos en vän i Stockholm och jag vet väl inte hur lång tid öppna hus brukar ta liksom. Skrivet av baramin: Skrivet av Tuggrus: Aja, löser sig nog. Tack för hjälpen! Skrivet av Tuggrus: Skrivet av baramin: ¨Någon med koll på hur lätt en kan ta sig mellan Stockholm och Muppsala? Hur ofta går det tåg? Hur långt in på natten? Hmm.. Tror det är ganska lätt och simpelt, eheh. Beror ju på när du ska åka. Tror det går tåg långt in på natten men kolla det! Huhm.. hade visst fel där. klockan 23:40 går sista tåget detta dygn iaf från Stockholm C. Haha när ska du åka då? Hah öppet hus brukar inte ta så lång tid faktiskt, högst tre timmar. xD Lol ring mig om du inte hittar #hittarnästanöveralltbululupp Råkar man sätta sig på en buss åt fel håll några gånger så hittar man lite överallt #lolol MUMS! 7 sep, 2012 21:39 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av IamAK: Samma här! Visst är det beroendeframkallande! när jag börjar äta chips kan jag knappt sluta. mums ♥ ja! haha. 7 sep, 2012 21:40 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av baramin: Skrivet av Tuggrus: Åh din lilla glidare. Skrivet av baramin: Skrivet av Tuggrus: Fast sen måste man i och för sig plussa på de fyra timmarna jag kommer att vara vilse i centrum haha. Skrivet av baramin: Skrivet av Tuggrus: Inte förrän i november, men det är bra att vara förberedd haha! Ska på gy-öppet hus i Uppsala och tänkte sova hos en vän i Stockholm och jag vet väl inte hur lång tid öppna hus brukar ta liksom. Skrivet av baramin: Skrivet av Tuggrus: Aja, löser sig nog. Tack för hjälpen! Skrivet av Tuggrus: Skrivet av baramin: ¨Någon med koll på hur lätt en kan ta sig mellan Stockholm och Muppsala? Hur ofta går det tåg? Hur långt in på natten? Hmm.. Tror det är ganska lätt och simpelt, eheh. Beror ju på när du ska åka. Tror det går tåg långt in på natten men kolla det! Huhm.. hade visst fel där. klockan 23:40 går sista tåget detta dygn iaf från Stockholm C. Haha när ska du åka då? Hah öppet hus brukar inte ta så lång tid faktiskt, högst tre timmar. xD Lol ring mig om du inte hittar #hittarnästanöveralltbululupp Råkar man sätta sig på en buss åt fel håll några gånger så hittar man lite överallt #lolol Fullt förståeligt! she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 7 sep, 2012 21:40 |
|
Solkatten
Elev |
Är jag typ den enda som hellre vill ha en Macbook över en PC?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 sep, 2012 21:42 |
|
baramin
Elev |
Sitter och spelar snake på youtube. Borde väl sätta i gång en film eller någonting, men är för lat.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 7 sep, 2012 21:51 |
|
Borttagen
|
Jag ska skaffa lila dip dye imprgon :'D
7 sep, 2012 22:05 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Tuggrus: Kära gif-krigare, kan ni skapa en tråd att kriga i? Blir så mycket att scrolla igenom för mig xD ![]() Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Solkatten: Gif krig någon?! Pleeeease?! ♥ Dude gif-krig är inget man ber om, det uppkommer när man har en konflikt! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 sep, 2012 22:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




















Mugglarportalen