@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Kära gif-krigare, kan ni skapa en tråd att kriga i? Blir så mycket att scrolla igenom för mig xD ![]() Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Ginnyy: Skrivet av Solkatten: Gif krig någon?! Pleeeease?! ♥ Dude gif-krig är inget man ber om, det uppkommer när man har en konflikt! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
7 sep, 2012 21:26 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av baramin: ¨Någon med koll på hur lätt en kan ta sig mellan Stockholm och Muppsala? Hur ofta går det tåg? Hur långt in på natten? Hmm.. Tror det är ganska lätt och simpelt, eheh. Beror ju på när du ska åka. Tror det går tåg långt in på natten men kolla det! Huhm.. hade visst fel där. klockan 23:40 går sista tåget detta dygn iaf från Stockholm C. MUMS! 7 sep, 2012 21:28 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Aja, löser sig nog. Tack för hjälpen!Skrivet av Tuggrus: Skrivet av baramin: ¨Någon med koll på hur lätt en kan ta sig mellan Stockholm och Muppsala? Hur ofta går det tåg? Hur långt in på natten? Hmm.. Tror det är ganska lätt och simpelt, eheh. Beror ju på när du ska åka. Tror det går tåg långt in på natten men kolla det! Huhm.. hade visst fel där. klockan 23:40 går sista tåget detta dygn iaf från Stockholm C. she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 7 sep, 2012 21:29 |
|
Fang
Elev |
7 sep, 2012 21:30 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av baramin: Skrivet av Tuggrus: Aja, löser sig nog. Tack för hjälpen! Skrivet av Tuggrus: Skrivet av baramin: ¨Någon med koll på hur lätt en kan ta sig mellan Stockholm och Muppsala? Hur ofta går det tåg? Hur långt in på natten? Hmm.. Tror det är ganska lätt och simpelt, eheh. Beror ju på när du ska åka. Tror det går tåg långt in på natten men kolla det! Huhm.. hade visst fel där. klockan 23:40 går sista tåget detta dygn iaf från Stockholm C. Haha när ska du åka då? MUMS! 7 sep, 2012 21:31 |
|
mine
Elev |
hahahahahahhahah jag MÅSTE bara se nästa fångarna på fortet bara för att bolibompalaget och latjolajbanlaget (stavning?) ska vara med hahahahahahXD
eller hur det nu blirXD 7 sep, 2012 21:32 |
|
Dramione99
Elev |
Jag kliar mig i huvudet ......, (varför skrev jag det ens? Så jäklans intressant för er att veta, egentligen....)
7 sep, 2012 21:32 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Inte förrän i november, men det är bra att vara förberedd haha! Ska på gy-öppet hus i Uppsala och tänkte sova hos en vän i Stockholm och jag vet väl inte hur lång tid öppna hus brukar ta liksom. Skrivet av baramin: Skrivet av Tuggrus: Aja, löser sig nog. Tack för hjälpen! Skrivet av Tuggrus: Skrivet av baramin: ¨Någon med koll på hur lätt en kan ta sig mellan Stockholm och Muppsala? Hur ofta går det tåg? Hur långt in på natten? Hmm.. Tror det är ganska lätt och simpelt, eheh. Beror ju på när du ska åka. Tror det går tåg långt in på natten men kolla det! Huhm.. hade visst fel där. klockan 23:40 går sista tåget detta dygn iaf från Stockholm C. Haha när ska du åka då? she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 7 sep, 2012 21:34 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av baramin: Skrivet av Tuggrus: Inte förrän i november, men det är bra att vara förberedd haha! Ska på gy-öppet hus i Uppsala och tänkte sova hos en vän i Stockholm och jag vet väl inte hur lång tid öppna hus brukar ta liksom. Skrivet av baramin: Skrivet av Tuggrus: Aja, löser sig nog. Tack för hjälpen! Skrivet av Tuggrus: Skrivet av baramin: ¨Någon med koll på hur lätt en kan ta sig mellan Stockholm och Muppsala? Hur ofta går det tåg? Hur långt in på natten? Hmm.. Tror det är ganska lätt och simpelt, eheh. Beror ju på när du ska åka. Tror det går tåg långt in på natten men kolla det! Huhm.. hade visst fel där. klockan 23:40 går sista tåget detta dygn iaf från Stockholm C. Haha när ska du åka då? Hah öppet hus brukar inte ta så lång tid faktiskt, högst tre timmar. xD MUMS! 7 sep, 2012 21:34 |
|
baramin
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Fast sen måste man i och för sig plussa på de fyra timmarna jag kommer att vara vilse i centrum haha. Skrivet av baramin: Skrivet av Tuggrus: Inte förrän i november, men det är bra att vara förberedd haha! Ska på gy-öppet hus i Uppsala och tänkte sova hos en vän i Stockholm och jag vet väl inte hur lång tid öppna hus brukar ta liksom. Skrivet av baramin: Skrivet av Tuggrus: Aja, löser sig nog. Tack för hjälpen! Skrivet av Tuggrus: Skrivet av baramin: ¨Någon med koll på hur lätt en kan ta sig mellan Stockholm och Muppsala? Hur ofta går det tåg? Hur långt in på natten? Hmm.. Tror det är ganska lätt och simpelt, eheh. Beror ju på när du ska åka. Tror det går tåg långt in på natten men kolla det! Huhm.. hade visst fel där. klockan 23:40 går sista tåget detta dygn iaf från Stockholm C. Haha när ska du åka då? Hah öppet hus brukar inte ta så lång tid faktiskt, högst tre timmar. xD she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 7 sep, 2012 21:35 |
Du får inte svara på den här tråden.




















Mugglarportalen