Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ladusvalan
Elev |
Jag väljer Busy Doin' Nothing (Ace Wilder), eftersom jag tyckte bättre om hennes låt, och eftersom den var betydligt mer originell. Dessutom sjöng hon bättre än Oscar Zia (han var rätt sur på vissa ställen), och när jag hörde dem båda i en kort intervju fick jag ett mycket mer sympatiskt intryck av Ace Wilder, eftersom hon var mycket mer ödmjuk.
Resultat i frågan "Yes We Can (Oscar Zia) eller Busy Doin' Nothing (Ace Wilder)?": 6-5 till Busy Doin' Nothing! Obs! Ny fråga i första inlägget! 17 feb, 2014 08:14 |
|
Borttagen
|
Alexandra tror jag
Jag vet inte varför, men det låter bättre. 17 feb, 2014 08:16 |
|
Klaestron
Elev |
17 feb, 2014 08:37 |
|
Little J
Elev |
17 feb, 2014 12:29 |
|
YES
Elev |
17 feb, 2014 13:30 |
|
Borttagen
|
Alexandra
17 feb, 2014 13:45 |
|
Borttagen
|
Sandra xD
17 feb, 2014 13:49 |
|
Fellrendión
Elev |
17 feb, 2014 13:59 |
|
Borttagen
|
Sandra
17 feb, 2014 14:46 |
|
Lills
Elev |
17 feb, 2014 14:49 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen