@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
HEJ
Jag sitter i Stockholm med Aivilio och... lyssnar på Kent. 7 sep, 2012 17:25 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Omnomnom, ostbricka ikväll. OwO Ostbricka? För mig blir det chips, dipp och melon. Men vafan är en ostbricka? En massa ostar på en bricka, duh. x) Och salta kex. Och möjligtvis vindruver eller annat liknande. ^^ DU ÅSTE SMAKA PÅ DET NÅGONGÅNG, kom hit idag och smaka? (a) Jahaa xD Jag trodde att det var någonslags... bricka gjord av ost. Ostbruka, jueh ;D Wait what? Ostbruka? xd HAHA xD Det ska jag börja säga, ostbruka 8D Nejmen, jag menade ju naturligtvis ostbricka... x) Tänk om man skulle bli ostbrukare som stor... x)
7 sep, 2012 17:32 |
|
MLV
Elev |
Skrivet av Li: Idag ska jag leka med Erfa, Eriskay, Vanio, amandaheideman, FarbrorSnuffles, Chidney, Ally Regins och LtCmdrJimmy Imorgon Pottermässa, hoppas många av oss mugglisar ses där! Jag har tågbiljett till imorgon nu, så vi ses då! 7 sep, 2012 17:34 |
|
Solkatten
Elev |
Solen lyser som vanligt på mig och jag orkar inte resa mig upp och gå genom hela rummet för att dra ner rullgardinen. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 sep, 2012 17:40 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av M4L13: på bibblan, det är tivoli idag, och typ alla bortskämda fjollor i klassen får typ 1-2000 till det, men mina pengar låg i en liten grej på mitt skrivbord, och pappa städade på mitt skrivbord, så han städa bort mina fucking pengar och jag hatar allt i denna marknadsvärld. fukyu. Det är inte kul No, inte alls .____.
7 sep, 2012 17:52 |
|
Regulus
Elev |
http://www.redbubble.com/people/nimbusnought/works/8372130-i-ship-it-black?body_color=white&p=t-shirt&print_location=front&size=medium&style=womens
VILL. HA. Tänk att gå runt i plugget med den ♥
7 sep, 2012 18:28 |
|
Solkatten
Elev |
Bara jag som brukar gå och småäta lite hela tiden? Hehe.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 sep, 2012 18:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Bara jag som brukar gå och småäta lite hela tiden? Hehe. sama här 7 sep, 2012 18:40 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Skrivet av Solkatten: Bara jag som brukar gå och småäta lite hela tiden? Hehe. Jag.. och nötter och russin och müsli. Borde sluta med det, förstör min kondition ju :c All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 7 sep, 2012 18:42 |
|
M4L13
Elev |
Jävla tivoli som är 25m från mammas hus '-' har ju inga jävla pengar för att gå .____.
Och jävla mobil som plötsligt inte går attladda eller starta eller något.
7 sep, 2012 18:44 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen