@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Margaret
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Fast det där kan man ju ha olika åsikter om, haha. Jag vill att idiottjejen ska ge upp Damon för att jag tycker att hon och Stefan hör ihop. Jag vill slå henne när hon håller på med Damon hela tiden.Skrivet av Borttagen: Haha de mötte Bonnies mamma och hon talade om för Stefan att hon kysst Damon. Kan hon inte bara ge upp Stefan?? Idiot tjej -.- Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ja men de gör det verkligen! Och storyn är mkt bättre!!Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Men lr hur!! VD är bättre Cara Riddle: Samma här :c Alla typ tjatar om Twilight, ingen vet typ vad TVD är -.- I knooow, så mycket bättre :> I för sig vet de flesta av dem inte vad TVD är, men vad ***, det hörs ju till och med på namnet att The Vampire Diaries är bättre -.- Även om jag vill slå Elena nu!! Verkligen! Haha, jag vill slå Elena typ hela tiden, men vad har hon gjort nu då? xD ![]()
7 sep, 2012 11:44 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle: Exactly what I think!
EmahS: Självklart c: Fast det sa jag ju inte heller? Jag kanske borde skrivit, "Jag tycker att Vampire Diaries är bättre", inte att det är bättre, för alla tycker ju förstås olika. Jag ursäktar mitt ordval, men det är så här jag och Cara tycker c: 7 sep, 2012 11:46 |
|
Cara Riddle
Elev |
Margaret haha ja jag antar at alla har olika åsikter xD
Pansyparkinson♥ haha yeay nån som förstår mig ![]()
7 sep, 2012 11:48 |
|
Twix
Elev |
Ändrat signaturen lite 8D
7 sep, 2012 12:31 |
|
Afturelding
Elev |
7 sep, 2012 12:37 |
|
Borttagen
|
Vill se sista Harry Potter filmen, NU!
7 sep, 2012 12:38 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Twix: Ändrat signaturen lite 8D DU GÖR MIG HUNGRIG!!! HELA MIN DASH ÄR FYLLD AV GLASS OCH KAKOR OCH MAT OCH SÅNT ♥ INTE OKEJ
7 sep, 2012 12:48 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Twix: Ändrat signaturen lite 8D DU GÖR MIG HUNGRIG!!! HELA MIN DASH ÄR FYLLD AV GLASS OCH KAKOR OCH MAT OCH SÅNT ♥ INTE OKEJ FÖRLÅT FÖRLÅT JAG KAN INTE HJÄLPA DET DET ÄR SOM DOM ROPAR PÅ MIIG 7 sep, 2012 12:50 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Twix: Ändrat signaturen lite 8D Not cool bro. Du gör mig hungrig och jag tkr inte ens att det där är speciellt gott egentligen -.- 7 sep, 2012 12:52 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Twix: Ändrat signaturen lite 8D Not cool bro. Du gör mig hungrig och jag tkr inte ens att det där är speciellt gott egentligen -.- ![]() 7 sep, 2012 12:57 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen