@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha ja jag med Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ja klart han är Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Klart de inte är xDSkrivet av Cara Riddle: Pansyparkinson♥ haha du är välkommen xD Han har inget val xD hahaha precis som Loki inte har något val xD But Klaus is not like Loki xD Men Loki är en Gud och ja de är inte lätta att handskas med heller men man lär sig Haha, Klaus is our god Asså gud hans dialekt. ♥ Ett avsnitt sändes på tv i morse och gissa om jag tittade och när Klaus pratade: *dead* Cara like xD Klaus is jumy Haha, ja, älskar att vara sjuk, Vampire Diaries time! ![]()
7 sep, 2012 11:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Haha ja jag med Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ja klart han är Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Klart de inte är xDSkrivet av Cara Riddle: Pansyparkinson♥ haha du är välkommen xD Han har inget val xD hahaha precis som Loki inte har något val xD But Klaus is not like Loki xD Men Loki är en Gud och ja de är inte lätta att handskas med heller men man lär sig Haha, Klaus is our god Asså gud hans dialekt. ♥ Ett avsnitt sändes på tv i morse och gissa om jag tittade och när Klaus pratade: *dead* Cara like xD Klaus is jumy Haha, ja, älskar att vara sjuk, Vampire Diaries time! Haha, folk skulle inte tro att jag var sjuk om de såg mig xD Springer runt i huset och tjatar om Klaus, haha ;' 7 sep, 2012 11:29 |
|
Cara Riddle
Elev |
7 sep, 2012 11:31 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle: Samma här :c Alla typ tjatar om Twilight, ingen vet typ vad TVD är -.-
7 sep, 2012 11:33 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men lr hur!! VD är bättre Cara Riddle: Samma här :c Alla typ tjatar om Twilight, ingen vet typ vad TVD är -.- ![]()
7 sep, 2012 11:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Men lr hur!! VD är bättre Cara Riddle: Samma här :c Alla typ tjatar om Twilight, ingen vet typ vad TVD är -.- I knooow, så mycket bättre :> I för sig vet de flesta av dem inte vad TVD är, men vad ***, det hörs ju till och med på namnet att The Vampire Diaries är bättre -.- 7 sep, 2012 11:36 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja men de gör det verkligen! Och storyn är mkt bättre!!Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Men lr hur!! VD är bättre Cara Riddle: Samma här :c Alla typ tjatar om Twilight, ingen vet typ vad TVD är -.- I knooow, så mycket bättre :> I för sig vet de flesta av dem inte vad TVD är, men vad ***, det hörs ju till och med på namnet att The Vampire Diaries är bättre -.- Även om jag vill slå Elena nu!! ![]()
7 sep, 2012 11:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ja men de gör det verkligen! Och storyn är mkt bättre!!Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Men lr hur!! VD är bättre Cara Riddle: Samma här :c Alla typ tjatar om Twilight, ingen vet typ vad TVD är -.- I knooow, så mycket bättre :> I för sig vet de flesta av dem inte vad TVD är, men vad ***, det hörs ju till och med på namnet att The Vampire Diaries är bättre -.- Även om jag vill slå Elena nu!! Verkligen! Haha, jag vill slå Elena typ hela tiden, men vad har hon gjort nu då? xD 7 sep, 2012 11:39 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Men lr hur!! VD är bättre Cara Riddle: Samma här :c Alla typ tjatar om Twilight, ingen vet typ vad TVD är -.- I knooow, så mycket bättre :> I för sig vet de flesta av dem inte vad TVD är, men vad ***, det hörs ju till och med på namnet att The Vampire Diaries är bättre -.- Alltså. Fast Twilight och TVD är ju inte inte riktigt samma sak.
7 sep, 2012 11:39 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha de mötte Bonnies mamma och hon talade om för Stefan att hon kysst Damon. Kan hon inte bara ge upp Stefan?? Idiot tjej -.-Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ja men de gör det verkligen! Och storyn är mkt bättre!!Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Men lr hur!! VD är bättre Cara Riddle: Samma här :c Alla typ tjatar om Twilight, ingen vet typ vad TVD är -.- I knooow, så mycket bättre :> I för sig vet de flesta av dem inte vad TVD är, men vad ***, det hörs ju till och med på namnet att The Vampire Diaries är bättre -.- Även om jag vill slå Elena nu!! Verkligen! Haha, jag vill slå Elena typ hela tiden, men vad har hon gjort nu då? xD ![]()
7 sep, 2012 11:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen