Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tycker att båda bidrag var/är väldigt bra, men måste säga att Yes we can - Oscar Zia ät en aning bättre, tycker att tv-skärmarna i början var coola, och så tycker jag bara allmänt att låten är lite bättre ^^
16 feb, 2014 10:05 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Busy Doin' Nothing (Ace Wilder)
Refrängen var väl trist, men jag diggade början och bruden i sig! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 16 feb, 2014 11:28 |
|
missy moon
Elev |
Busy Doin' Nothing (Ace Wilder), till hundra procent ♥
Men jag är glad att också Zia kom vidare xD Wanna klick?Maybe here?<3 16 feb, 2014 11:31 |
|
Sannie
Elev |
Busy Doin' Nothing (Ace Wilder)!
Tycker det var en roligare låt och gillade henne bättre än Zia. ^^ 16 feb, 2014 11:32 |
|
Trädkatten
Elev |
Ace Wilder, för Oscar Zia kändes som en vanlig kille med samma svarta skinnjacka, samma refräng, samma pop låt, samma allting! Han kändes som en typisk Eric Saade...
Fast Ace's låt var lite tråkig där i mitten eller var det var men annars tyckte jag att låten var riktigt bra!
16 feb, 2014 12:42 |
|
Little J
Elev |
16 feb, 2014 14:54 |
|
Borttagen
|
Ser inte på Mello. Men säger Oscar Zia för han kommer från min hemkommun så det är lite småcoolt
16 feb, 2014 15:07 |
|
Elma00
Elev |
16 feb, 2014 16:43 |
|
Klaestron
Elev |
Busy Doin' Nothing (Ace Wilder), jag gillade inte riktigt den andra, den påminde lite väl mycket om 90-talets pojkband dock enbart med en sångare
16 feb, 2014 22:52 |
|
Solkatten
Elev |
Yes We Can. Inte för att jag tycker om den men jag hatar Busy Doin` Nothing. Stör mig sjukt mycket på den. Och jag verkar vara den enda......
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 feb, 2014 00:24 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen