One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
1 okt, 2012 16:13 |
|
Neeyum
Elev |
tror det är för att han får rätt mycket hat nu, pga. den där Fabulous artikeln, där de sa att han hade Spoiler: Tryck här för att visa! 1 okt, 2012 16:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Neeyum: tror det är för att han får rätt mycket hat nu, pga. den där Fabulous artikeln, där de sa att han hade Spoiler: Tryck här för att visa! Seriöst?! Skrev de det i en artikel? What's wrong with people? 1 okt, 2012 16:30 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Neeyum: tror det är för att han får rätt mycket hat nu, pga. den där Fabulous artikeln, där de sa att han hade Spoiler: Tryck här för att visa! Seriöst?! Skrev de det i en artikel? What's wrong with people? jag tror det var i Fabulous, men är inte säker sen är det ju ganska ofta som han framställs som en "manwhore" vilket jag tycker är så jävla korkat askdgldhjlkjfh 1 okt, 2012 16:32 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Neeyum: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: http://www.expressen.se/noje/one-direction-festade-loss-i-goteborg-i-natt/ WHAT! 1d är i sverige! nejnejnej det är dom inte den där artikeln är fake! asså, informationen i den.. alla säger att det är fake i am so confused hur vet ni det Citerar en som skrev på facebook: "FÖR DET FÖRSTA SÅ BÖRJAR INTE LIVESHOWERNA ÄN. FÖR DET ANDRA KOMMER DATUMET I OKTOBER. FÖR DET TREDJE IDAG VAR JU LOUIS OCH SPELADE FOTBOLL HUR FAN KAN HAN DÅ HA VARIT I GBG SAMTIDIGT!? OM KILLARNA VART HÄR SKULLE JAG FÅTT REDA PÅ DET EFTER EN HALV SEKUND. FANS SKULLE SÄTT DOM PÅ HEATHROW OCH PÅ LANDVETTER SÅ TÄNK LITE FÖR FAN NI SOM TROR ATT DOM ÄR I SVERIGE/GÖTEBORG" och så var det asmånga som skrev att det var ett PR-trick och jag litar på den officiella 1D Sverige sidan så jag tror inte på att dom skulle vara i Götet iaf. Men jag är ju inte HELT säker på att dom inte är det, men nästan! Fast Louis behövde inte vara med. 3/5 var där står det ju... men vf skulle 3 av dom åka liksom? o.O ![]()
1 okt, 2012 19:50 |
|
Neeyum
Elev |
Solkatten det är fake. titta på bilderna.
1 okt, 2012 19:54 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Neeyum: tror det är för att han får rätt mycket hat nu, pga. den där Fabulous artikeln, där de sa att han hade Spoiler: Tryck här för att visa! OMFG HUR KAN DOM GÖRA NÅGOT SÅ ELAKT?! ![]()
1 okt, 2012 20:00 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Harry har tydligen fått extra mycket hat på sistone. Det var den där artikeln Neeyum pratade och att massa kllar honom manwhore m.m.
Jag reagerad som du när jag såg trenden, men ugh, jag tycker så synd om Harry. Han förtjänar verkligen inte all skit Han är så ung och måste stå ut med så mycket, poor kid. De flesta i hans ålder måste bara oroa sig för läxorna och han måste tänka på vad han säger så att han inte får mer skit än han redan får. Jag menar, han är ju rik och för göra det han älskar, men musikbranschen verkar så jävla tuff.
1 okt, 2012 20:22 |
|
Pixie
Elev |
srsly
jag vill bara dra av huvudet på folk som säger så. harry behöver inte all skit. åh srsly man kan inte ba åååååh nej jag blir så sur. åh harry jag vill bara krama dig
1 okt, 2012 21:05 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Pixie: srsly jag vill bara dra av huvudet på folk som säger så. harry behöver inte all skit. åh srsly man kan inte ba åååååh nej jag blir så sur. åh harry jag vill bara krama dig du vill alltid krama harry c;
1 okt, 2012 22:04 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen