@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: omg jag hittade bilder på mina lilla bäbbis xD okej hon är inte så liten längre men ja xD ![]() ![]() mamma är så stolt över henne Oh vad söt, och fin! ♥ Skulle gärna vilja provrida henne, haha xD 7 sep, 2012 10:19 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hon är jätte söt Skrivet av Cara Riddle: omg jag hittade bilder på mina lilla bäbbis xD okej hon är inte så liten längre men ja xD ![]() ![]() mamma är så stolt över henne Oh vad söt, och fin! ♥ Skulle gärna vilja provrida henne, haha xD du får komma hit nån gång och testa henne ![]()
7 sep, 2012 10:20 |
|
Solkatten
Elev |
Vi spelade två engelska spel denna lektionen och jag vann två gånger i rad på det första spelet.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 sep, 2012 10:21 |
|
Tvilling
Elev |
Sovmorgon till kl 12! ;D
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 7 sep, 2012 10:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Hon är jätte söt Skrivet av Cara Riddle: omg jag hittade bilder på mina lilla bäbbis xD okej hon är inte så liten längre men ja xD ![]() ![]() mamma är så stolt över henne Oh vad söt, och fin! ♥ Skulle gärna vilja provrida henne, haha xD du får komma hit nån gång och testa henne ♥ Det låter så mysigt, haha ♥¨ Oh, thank you ;' 7 sep, 2012 10:26 |
|
Tvilling
Elev |
what should i have for lunch? xD
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 7 sep, 2012 10:38 |
|
Ginny00
Elev |
När jag väl har tid att duscha duschar jag i 20 minuter, inte i mina vanliga 50. o.O
(Ja jag duschar länge.. 7 sep, 2012 10:42 |
|
Tvilling
Elev |
Min mobil hade laddat 69%, ehe x3
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 7 sep, 2012 10:43 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Ginny00: När jag väl har tid att duscha duschar jag i 20 minuter, inte i mina vanliga 50. o.O (Ja jag duschar länge.. Jisses. Har ni gratis vatten? Och obegränsat varmvatten? Hade jag duschat 50 minuter hade det inte funnits en droppe varmvatten kvar till någon i familjen
7 sep, 2012 10:47 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Ginny00: När jag väl har tid att duscha duschar jag i 20 minuter, inte i mina vanliga 50. o.O (Ja jag duschar länge.. Jisses. Har ni gratis vatten? Och obegränsat varmvatten? Hade jag duschat 50 minuter hade det inte funnits en droppe varmvatten kvar till någon i familjen Alltså.. nja. Jag badar egentligen mest, men kallar det duscha för det låter mer vuxet. 7 sep, 2012 10:48 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen