@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
6 sep, 2012 21:03 |
|
Borttagen
|
Jag är en pwoper muser! ♥
6 sep, 2012 21:05 |
|
Pixie
Elev |
6 sep, 2012 21:12 |
|
Borttagen
|
Jag känner mig så überduktig som räknar matte övertid (jag upptäckte att det faktiskt är hur roligt som helst, särskilt när man ligger en vecka före!) och samtidigt tittar jag med ena ögat på The Avengers.
The joy of being Alice. Och imorgon ska jag träffa sötaste pojke jag någonsin har träffat. ♥ 6 sep, 2012 21:14 |
|
Borttagen
|
Har suttit i 6 timmar och skrivit om vatten. SNART KLAR DAMN IT.
jag känner mig svimfärdig. 6 sep, 2012 21:16 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag känner mig svimfärdig. Drick lite vatten. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 sep, 2012 21:17 |
|
Borttagen
|
JAG HATAR VATTEN. BLÄ 6 sep, 2012 21:18 |
|
ronnyponny
Elev |
Guud, jag har typ städat hela dagen och på kvällen kom mormor och morfar så då fick man laga mat och prata med dom. Jag har inte varit inne på mugglis på hela dagen! Men aja, man har väl ett liv antar jag..
6 sep, 2012 21:20 |
|
LolFeelings
Elev |
6 sep, 2012 21:22 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har suttit i 6 timmar och skrivit om vatten. SNART KLAR DAMN IT. jag känner mig svimfärdig. 6 timmar? Hur orkar du? Själv skulle jag bara orka en timme xD
6 sep, 2012 21:26 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen