@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
åh orkar inte
jag kind of ''råkade'' (heheh) ta bort min profil och nu kommer jag inte ihåg den ''osynliga'' textens färgkod var. ehm. någon som kan hjälpa mig? ugh 6 sep, 2012 19:26 |
|
Anapneo
Elev |
Skrivet av kinshaw: Detsammaaa! Var grymt att vi han träffas båda dagarna också ( du är awesome ♥ hoppas det inte dröjer allt för länge till nästa gång! agreed!
6 sep, 2012 19:32 |
|
LolFeelings
Elev |
6 sep, 2012 19:35 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av scarhead: åh orkar inte jag kind of ''råkade'' (heheh) ta bort min profil och nu kommer jag inte ihåg den ''osynliga'' textens färgkod var. ehm. någon som kan hjälpa mig? ugh men jag var ju kär i din profil why are you doing this to me matilda why also jag har 6699 inlägg höhö like feel honoured matilda mitt sextusensexhundranittionionde inlägg was about you ♏︎ 6 sep, 2012 19:35 |
|
childhoodlight
Elev |
6 sep, 2012 19:35 |
|
LolFeelings
Elev |
6 sep, 2012 19:36 |
|
Borttagen
|
HEJ!
Jag älskar childhoodlight. Hon har awesomeiga trådar NERVÖS! O__O Mugglis mello, jag är med i FINALEN nu O_______O Kan inte fatta det. HEJDÅ! 6 sep, 2012 19:38 |
|
Pixie
Elev |
åh är nervös inför pottermässan. HERREGUD VILKA KLÄDER SKALL MAN HA? JAG HAR INGEN SKYLT. JAG HAR INTE PACKAT!! KOMMER NÅN RÖSTA PÅ SNAPE??
6 sep, 2012 19:41 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Katla: becauseSkrivet av scarhead: åh orkar inte jag kind of ''råkade'' (heheh) ta bort min profil och nu kommer jag inte ihåg den ''osynliga'' textens färgkod var. ehm. någon som kan hjälpa mig? ugh men jag var ju kär i din profil why are you doing this to me matilda why also jag har 6699 inlägg höhö like feel honoured matilda mitt sextusensexhundranittionionde inlägg was about you because because JAG VET INTE VARFÖR jag bara ehm jag bara satte mig och impulsivt tog bort min profil oh my god i feel so honoured 6 sep, 2012 19:41 |
|
Caius
Elev |
Fy fan vad jag är trött... Funderar seriöst på att gå och lägga mig redan nu.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 6 sep, 2012 19:42 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen