Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har faktiskt varken sett eller hört en näktergal på riktigt vad jag vet. Så får väl säga koltrast.
15 feb, 2014 15:07 |
|
KlaraTheBeat
Elev |
15 feb, 2014 19:05 |
|
baramin
Elev |
Näktergal. Av ingen anledning alls mer än att det spontant känns bättre?
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 15 feb, 2014 19:31 |
|
Borttagen
|
Näktergal tror jag... idk varför, har stött på fina beskrivningar av näktergalar, bara
15 feb, 2014 19:32 |
|
MizzNina
Elev |
Koltrast.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 15 feb, 2014 20:16 |
|
Hermione. Granger
Elev |
15 feb, 2014 20:59 |
|
Solkatten
Elev |
Näktergal. Så himla gulliga. :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 feb, 2014 22:17 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Näktergal! inte minst för att det engelska namnet är Thrush Nightingale. Och för att jag älskar näktergalsgolv. Som inte har mycket med fågeln att göra, mer än namnet.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 feb, 2014 22:52 |
|
Torazu
Elev |
16 feb, 2014 02:09 |
|
Ladusvalan
Elev |
Mycket svår fråga (enligt mig)! Men, rent spontant, säger jag koltrast - även om båda dessa fåglar är underbart söta/vackra och sjunger mycket vackert!
Resultat i frågan "näktergal eller koltrast?": 6-5 till näktergal! Obs! Ny fråga i första inlägget! 16 feb, 2014 09:19 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen