One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
30 sep, 2012 11:46 |
|
M4L13
Elev |
![]() gud vd jag hatar såna här. det är så fånigt att skriva "True directioners" nd stuff like that, cuz all you need to be a directioner är att gilla deras musik och kke kunna deras namn ._. just my opinion, don't kill me please :I
30 sep, 2012 12:59 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Pixie: http://www.expressen.se/noje/one-direction-festade-loss-i-goteborg-i-natt/ WHAT! 1d är i sverige! nejnejnej det är dom inte den där artikeln är fake! asså, informationen i den.. ![]()
30 sep, 2012 14:56 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: http://www.expressen.se/noje/one-direction-festade-loss-i-goteborg-i-natt/ WHAT! 1d är i sverige! nejnejnej det är dom inte den där artikeln är fake! asså, informationen i den.. alla säger att det är fake i am so confused hur vet ni det 30 sep, 2012 15:35 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Neeyum: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: http://www.expressen.se/noje/one-direction-festade-loss-i-goteborg-i-natt/ WHAT! 1d är i sverige! nejnejnej det är dom inte den där artikeln är fake! asså, informationen i den.. alla säger att det är fake i am so confused hur vet ni det Citerar en som skrev på facebook: "FÖR DET FÖRSTA SÅ BÖRJAR INTE LIVESHOWERNA ÄN. FÖR DET ANDRA KOMMER DATUMET I OKTOBER. FÖR DET TREDJE IDAG VAR JU LOUIS OCH SPELADE FOTBOLL HUR FAN KAN HAN DÅ HA VARIT I GBG SAMTIDIGT!? OM KILLARNA VART HÄR SKULLE JAG FÅTT REDA PÅ DET EFTER EN HALV SEKUND. FANS SKULLE SÄTT DOM PÅ HEATHROW OCH PÅ LANDVETTER SÅ TÄNK LITE FÖR FAN NI SOM TROR ATT DOM ÄR I SVERIGE/GÖTEBORG" och så var det asmånga som skrev att det var ett PR-trick och jag litar på den officiella 1D Sverige sidan så jag tror inte på att dom skulle vara i Götet iaf. Men jag är ju inte HELT säker på att dom inte är det, men nästan! ![]()
30 sep, 2012 15:41 |
|
Neeyum
Elev |
JUSTJA LOU SPELAR VÄL CHARITY FOTBOLLEN IDAG?
30 sep, 2012 15:54 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Neeyum: Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Pixie: http://www.expressen.se/noje/one-direction-festade-loss-i-goteborg-i-natt/ WHAT! 1d är i sverige! nejnejnej det är dom inte den där artikeln är fake! asså, informationen i den.. alla säger att det är fake i am so confused hur vet ni det Citerar en som skrev på facebook: "FÖR DET FÖRSTA SÅ BÖRJAR INTE LIVESHOWERNA ÄN. FÖR DET ANDRA KOMMER DATUMET I OKTOBER. FÖR DET TREDJE IDAG VAR JU LOUIS OCH SPELADE FOTBOLL HUR FAN KAN HAN DÅ HA VARIT I GBG SAMTIDIGT!? OM KILLARNA VART HÄR SKULLE JAG FÅTT REDA PÅ DET EFTER EN HALV SEKUND. FANS SKULLE SÄTT DOM PÅ HEATHROW OCH PÅ LANDVETTER SÅ TÄNK LITE FÖR FAN NI SOM TROR ATT DOM ÄR I SVERIGE/GÖTEBORG" och så var det asmånga som skrev att det var ett PR-trick och jag litar på den officiella 1D Sverige sidan så jag tror inte på att dom skulle vara i Götet iaf. Men jag är ju inte HELT säker på att dom inte är det, men nästan! Fast Louis behövde inte vara med. 3/5 var där står det ju... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 okt, 2012 12:04 |
|
Neeyum
Elev |
Men alltså det är fake. Var bara ett PR-trick.
sjukt lågt gjort 1 okt, 2012 15:08 |
|
hermione gragner
Elev |
Seröst så är dom larviga nej gillar dom inte
1 okt, 2012 15:19 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av hermione gragner: Seröst så är dom larviga nej gillar dom inte Varför är de larviga? : ) 1 okt, 2012 15:26 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen