@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Hehhehe, jag har 500 gillade inlägg, folk är för gulliga, tack så mycket! ♥
6 sep, 2012 18:46 |
|
Borttagen
|
Hemma från dansen.
Var jättekul Men minuset var att jag hade träningsverk, och det var en massa böj&sträck övningar. Jag och en kompis sprang runt som galningar i fem minuter. Jag och en kompis tävlade över danssalen typ tusen ggr Men jag vann nästan alla ggr 6 sep, 2012 18:49 |
|
whirlwinds
Elev |
idag kramade jag en jättelång människa
jag själv är jättekort det var bara awkward för där stod jag med ansiktet i naveln på en människa jag i princip inte känner och ba "ja...........hejdå"
6 sep, 2012 18:53 |
|
Afturelding
Elev |
Svenska Hollywoodfruar kan vara det absolut sämsta som gjorts i svensk TV. Värre än alla femmans värdelösa serier som Ullared och Färjan osv, tillsammans.
Jag har träffat Maria Montazami dock, och hon är mycket, mycket smartare på riktigt. Tack och lov. ![]() ![]()
6 sep, 2012 18:53 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Afturelding: Hon går alltså inte runt med ett paraply i öknen och säger "i öknen finns det sand" (dock så var detta en reklam)Svenska Hollywoodfruar kan vara det absolut sämsta som gjorts i svensk TV. Värre än alla femmans värdelösa serier som Ullared och Färjan osv, tillsammans. Jag har träffat Maria Montazami dock, och hon är mycket, mycket smartare på riktigt. Tack och lov.
6 sep, 2012 18:56 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Skrivet av Afturelding: Hon går alltså inte runt med ett paraply i öknen och säger "i öknen finns det sand" (dock så var detta en reklam) Svenska Hollywoodfruar kan vara det absolut sämsta som gjorts i svensk TV. Värre än alla femmans värdelösa serier som Ullared och Färjan osv, tillsammans. Jag har träffat Maria Montazami dock, och hon är mycket, mycket smartare på riktigt. Tack och lov. Nej, hon var faktiskt rätt trevlig x) Och jättelång. Jag tyckte att jag var lång med mina 178 cm. Jag tycker att det är så hemskt att hon framstår som att hon har ludd i huvudet istället för en hjärna på TV. Speciellt med tanke på vilken målgrupp det programmet har. ![]() ![]()
6 sep, 2012 19:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av whirlwinds: Haha ^^ xDidag kramade jag en jättelång människa jag själv är jättekort det var bara awkward för där stod jag med ansiktet i naveln på en människa jag i princip inte känner och ba "ja...........hejdå" 6 sep, 2012 19:03 |
|
Obliviate_
Elev |
yeaaah.. sanningen är ofta värre än man trott. toho. puss / gladchey inte alls
6 sep, 2012 19:09 |
|
Katla
Elev |
sluta unfollowa mig på tumblr u twats :<
♏︎ 6 sep, 2012 19:11 |
|
Borttagen
|
Ska se en jättebra film, fasten jag såg dnen igår
6 sep, 2012 19:20 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen