Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7217 7218 7219 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Mizu
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Mizu:
Eyyy!
Ny här, så jag undrar.... vad gör man här?

Menar du på självaste Mugglarportalen eller på just denna tråden? xD

Portalen^^

6 sep, 2012 17:56

madeleinegranger
Elev

Avatar


Jag kan inte vara seriös. Jag är nog den mest oseriösa personen ever! + att jag är sarkastisk och tycker min humor är bäst (jag skrattar år mig själv).

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F7c4384c11aa8cb0fa5367313862335d4%2Ftumblr_mfr2drQO1G1s1bm6io1_500.gif

6 sep, 2012 17:57

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Mizu:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Mizu:
Eyyy!
Ny här, så jag undrar.... vad gör man här?

Menar du på självaste Mugglarportalen eller på just denna tråden? xD

Portalen^^

Det är ett Harry Potter-forum som du säkert redan har listat ut. xD Men man kan prata om allt möjligt annat också, samt lägga ut egna fanfictions/berättelser, spela spel, köpa trollkarlsgodis, djur etc.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

6 sep, 2012 17:58

Mizu
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Mizu:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Mizu:
Eyyy!
Ny här, så jag undrar.... vad gör man här?

Menar du på självaste Mugglarportalen eller på just denna tråden? xD

Portalen^^

Det är ett Harry Potter-forum som du säkert redan har listat ut. xD Men man kan prata om allt möjligt annat också, samt lägga ut egna fanfictions/berättelser, spela spel, köpa trollkarlsgodis, djur etc.
-
Låter ju hur awesome som helst ju!

6 sep, 2012 18:00

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Mizu:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Mizu:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Mizu:
Eyyy!
Ny här, så jag undrar.... vad gör man här?

Menar du på självaste Mugglarportalen eller på just denna tråden? xD

Portalen^^

Det är ett Harry Potter-forum som du säkert redan har listat ut. xD Men man kan prata om allt möjligt annat också, samt lägga ut egna fanfictions/berättelser, spela spel, köpa trollkarlsgodis, djur etc.
-
Låter ju hur awesome som helst ju!

Jag vet! Jag lovar; du kommer att älska sidan. ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

6 sep, 2012 18:15

LolFeelings
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Mizu:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Mizu:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Mizu:
Eyyy!
Ny här, så jag undrar.... vad gör man här?

Menar du på självaste Mugglarportalen eller på just denna tråden? xD

Portalen^^

Det är ett Harry Potter-forum som du säkert redan har listat ut. xD Men man kan prata om allt möjligt annat också, samt lägga ut egna fanfictions/berättelser, spela spel, köpa trollkarlsgodis, djur etc.
-
Låter ju hur awesome som helst ju!

Jag vet! Jag lovar; du kommer att älska sidan. ♥
Det som kommer in kommer aldrig ut.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

6 sep, 2012 18:16

Kintsugi
Prefekt

Avatar


6700 whoooooop whoooooooooop!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

6 sep, 2012 18:30

Mizu
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
6700 whoooooop whoooooooooop!

GRATTIS!
Till alla inläggen, själv har man bara 8st^^

6 sep, 2012 18:34

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Mizu:
Skrivet av Kintsugi:
6700 whoooooop whoooooooooop!

GRATTIS!
Till alla inläggen, själv har man bara 8st^^


Taack och woooohooo jag gillar ditt användarnamn grymt mycket ♥!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

6 sep, 2012 18:35

Mizu
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Skrivet av Mizu:
Skrivet av Kintsugi:
6700 whoooooop whoooooooooop!

GRATTIS!
Till alla inläggen, själv har man bara 8st^^


Taack och woooohooo jag gillar ditt användarnamn grymt mycket ♥!

Nämen tackar!
Ditt är ju också Awesome!
Men tänker ju på Zabini själv:]

6 sep, 2012 18:36

1 2 3 ... 7217 7218 7219 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.