@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Vi hade Lasange i skolan och vi ska ha det hemma. Så typiskt. xD Men Lasange är ju gott så...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 sep, 2012 17:13 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Solkatten: happens all the time. MED PASTA.Vi hade Lasange i skolan och vi ska ha det hemma. Så typiskt. xD Men Lasange är ju gott så... Idag åt vi, förstås, jävla pasta i skolan med rosa falukorv.
6 sep, 2012 17:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Conflate: Fatta tråkigt när man har samma Kemiläxa på sjuan som man hade på femman.. .___. INTE KUL 6 sep, 2012 17:17 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Fatta tråkigt när man har samma Kemiläxa på sjuan som man hade på femman.. .___. INTE KUL You don't say!? Hah, hoppas jag har kvar Kemihäftet från femman, så är det bara att skriva av. x)
6 sep, 2012 17:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Fatta tråkigt när man har samma Kemiläxa på sjuan som man hade på femman.. .___. INTE KUL You don't say!? Hah, hoppas jag har kvar Kemihäftet från femman, så är det bara att skriva av. x) Haha, jag hade samma svenskaläxa två gånger x) och då var det ändå på två olika skolor 6 sep, 2012 17:25 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Conflate: Fatta tråkigt när man har samma Kemiläxa på sjuan som man hade på femman.. .___. INTE KUL You don't say!? Hah, hoppas jag har kvar Kemihäftet från femman, så är det bara att skriva av. x) Haha, jag hade samma svenskaläxa två gånger x) och då var det ändå på två olika skolor Naajs. x) Det här är också olika skolor, om det skulle varit samma så skulle jag ha fått damp. xd
6 sep, 2012 17:27 |
|
EmahS
Elev |
Åhå. Vi har fått en ny kille på jobbet, som är från Skellefteå.
LUCKY YOU som bor där. Dialekten alltså ♥ lite annat än alla skåningar som jobbar där. och en liten smålänning
6 sep, 2012 17:45 |
|
Mizu
Elev |
Eyyy!
Ny här, så jag undrar.... vad gör man här? 6 sep, 2012 17:46 |
|
Borttagen
|
Trevlig resa och fuck you för att ni lämnade mig änsam här. Jävla Grekland, skicka tillbaka mina vänner :c
6 sep, 2012 17:54 |
|
Solkatten
Elev |
Menar du på självaste Mugglarportalen eller på just denna tråden? xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 sep, 2012 17:56 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen