Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Båda är ju gott men säger väl skinka.
13 feb, 2014 10:32 |
|
Solkatten
Elev |
Skinka!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 feb, 2014 12:53 |
|
Kintsugi
Prefekt |
När jag åt kött så var kokt skinka så himla gott att ha på lingongrova. Salami däremot var skit
Så det får bli skinka. Men blir väldigt äckelmagad när doften av bådadera kommer i min väg. Korv och skinka i allmänhet är det värsta. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 13 feb, 2014 14:11 |
|
Borttagen
|
skinka!
13 feb, 2014 14:12 |
|
Borttagen
|
Gillar inte alls salami, så skinka!
13 feb, 2014 15:51 |
|
Little J
Elev |
13 feb, 2014 17:49 |
|
Torazu
Elev |
13 feb, 2014 19:18 |
|
Borttagen
|
Skinka.
Salami funkar bara på pizza. 14 feb, 2014 02:15 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag förstår inte riktigt varför skinka vinner så överlägset. Jag tycker mycket om båda, men har alltid tyckt att salami är lite mer "festligt". Kanske för att vi inte har det hemma lika ofta ... ;-)
Resultat i frågan "skinka eller salami?": 11-2 till skinka! Obs! Ny fråga i första inlägget! 15 feb, 2014 13:45 |
|
Borttagen
|
Näktergal
15 feb, 2014 14:42 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen