@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Caius
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan man nog lugnt säga. Jag fattar inte att det kunde gå så fort att bli magsjuk... För nu cirka nio timmar sedan mådde jag helt ok, bara någon liten konstig känsla om att jag kände mig illamående och inte helt kry i magen. Och nu mår jag skit. /:Skrivet av Caius: Skrivet av Borttagen: För att jag ändå inte kommer få sova mer än två timmar innan jag måste gå upp för att besöka badrummet och spy lite grann... Skrivet av Caius: Seriöst, jag vågar inte gå och lägga mig. Varför inte, om man får fråga? Awh. Låter inte alls bra *kram* Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 5 sep, 2012 23:50 |
|
Borttagen
|
Caius
Krya på dig! Att vara magsjuk är bland det värsta som finns. 6 sep, 2012 00:08 |
|
baramin
Elev |
Hur tusan ska en sjukanmäla sig utan någon förälder hemma? Åh.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 6 sep, 2012 07:07 |
|
Borttagen
|
Skolfoto idag!! Känner mig ju sådar redo när jag fortfarande är lite förkyl. Jaja, det kommer väl gå bra...
6 sep, 2012 07:10 |
|
Pixie
Elev |
6 sep, 2012 07:11 |
|
Luna Chang
Elev |
Spanska glosor till imorgon.
Arttenta(Art prov) på måndag. HKK läxa till på onsdag. Skriftligt prov om växter på torsdag. Religions prov till 20/9.. (Träning idag och söndagar..) Nog har jag mycket fritid över nog... Hej 6 sep, 2012 07:33 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
6 sep, 2012 08:02 |
|
LoonyMe
Elev |
6 sep, 2012 08:02 |
|
Borttagen
|
Jag hatar när man drömmer om... "läskiga" saker, och sen vaknar man med värsta panikkänslan.
6 sep, 2012 08:04 |
|
Freja
Elev |
Min drake fyller 35 dagar idag
Everything is Dramione and nothing hurts. 6 sep, 2012 08:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen