Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 7207 7208 7209 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Caius
Elev

Avatar


Alltså jag mår skit illa...
Och jag vill seriöst inte gå och lägga mig, för jag vet att jag kommer vakna strax efter ett igen och behöva springa till badrummet för att spy. För jag känner redan nu att jag snart kommer behöva spy.
Okey, det kanske inte är så trevligt att läsa om för er. Men ändå... Jag ville skriva om mitt lidande, för spy är bland det värsta jag vet. Dels eftersom jag på senare tid har fått assvårt att faktiskt spy när jag mår riktigt dåligt och dels eftersom jag inte ens vill spy pga att det är så förbannat otrevligt..

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

5 sep, 2012 22:41

Borttagen

Avatar


Läxförhör imorrn.
Inte övat på läcorna :c

5 sep, 2012 22:42

M4L13
Elev

Avatar


ska byta om nu, sen sova -w-
hos Knizzlare yo heh

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

5 sep, 2012 22:54

Borttagen

Avatar


Jag frågade folk om de ville vara vid dammen på fredag. Skulle fråga Andreas idag också. Och så får jag ett meddelande med "Ska du till dammen på fredag?" från honom. Min reaktion var typ "It was my idea..."
Kändes konstigt att bli frågad om jag ska vara där, när det är jag som kom på det. xD

5 sep, 2012 23:01

Caius
Elev

Avatar


Seriöst, jag vågar inte gå och lägga mig.

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

5 sep, 2012 23:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Caius:
Seriöst, jag vågar inte gå och lägga mig.


Varför inte, om man får fråga?

5 sep, 2012 23:07

Borttagen

Avatar


Trött... *Gäsp*

5 sep, 2012 23:07

Caius
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Caius:
Seriöst, jag vågar inte gå och lägga mig.


Varför inte, om man får fråga?
För att jag ändå inte kommer få sova mer än två timmar innan jag måste gå upp för att besöka badrummet och spy lite grann...

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

5 sep, 2012 23:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Caius:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Caius:
Seriöst, jag vågar inte gå och lägga mig.


Varför inte, om man får fråga?
För att jag ändå inte kommer få sova mer än två timmar innan jag måste gå upp för att besöka badrummet och spy lite grann...


Awh. Låter inte alls bra

*kram*

5 sep, 2012 23:19

EmahS
Elev

Avatar


Kan verkligen inte somna. För mycket tankar i huvudet.
MÅSTE! Kl.6 ringer klockan. För då ska jag upp och träna!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

5 sep, 2012 23:26

1 2 3 ... 7207 7208 7209 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.