@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av The Noble Lion: OMG GEE MIG!!! Nej men visste du att nästa expansions pack är seasons???!?!?!? Jag tror jag behåller det själv faktiskt Jag vet, har inte så mycket pengar kvar, så jag hade tänkt önska mig det i julklapp istället Ååååh jag som vill ha, iof fungerar inte min "speldator" så du kan väl behålla den i alla fall... OMG jag är SÅÅÅÅ taggad inför seasons, tänk att hoppa i lövhögar och gå bus eller godis! ASFJKADFJSKDLFJG ♥
5 sep, 2012 21:40 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Twix: Skrivet av The Noble Lion: OMG GEE MIG!!! Nej men visste du att nästa expansions pack är seasons???!?!?!? Jag tror jag behåller det själv faktiskt Jag vet, har inte så mycket pengar kvar, så jag hade tänkt önska mig det i julklapp istället Ååååh jag som vill ha, iof fungerar inte min "speldator" så du kan väl behålla den i alla fall... OMG jag är SÅÅÅÅ taggad inför seasons, tänk att hoppa i lövhögar och gå bus eller godis! ASFJKADFJSKDLFJG ♥ Aaah, jag med! Det verkar så askmghsg häftigt :'D Och så är jag astaggad på att få köra övernaturligt, sjävklart, är så trött på vanliga sims x) 5 sep, 2012 21:46 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Twix: Skrivet av The Noble Lion: OMG GEE MIG!!! Nej men visste du att nästa expansions pack är seasons???!?!?!? Jag tror jag behåller det själv faktiskt Jag vet, har inte så mycket pengar kvar, så jag hade tänkt önska mig det i julklapp istället Ååååh jag som vill ha, iof fungerar inte min "speldator" så du kan väl behålla den i alla fall... OMG jag är SÅÅÅÅ taggad inför seasons, tänk att hoppa i lövhögar och gå bus eller godis! ASFJKADFJSKDLFJG ♥ Aaah, jag med! Det verkar så askmghsg häftigt :'D Och så är jag astaggad på att få köra övernaturligt, sjävklart, är så trött på vanliga sims x) IKR!! VILL HA DET NUU! Ååååh övernaturligt, tänk å vara en älva eller häxa! ♥
5 sep, 2012 21:55 |
|
Twix
Elev |
The Noble Lion
ELLER HUR! Kan dom inte släppa det två månader tidigare som en julklapp till oss??!!1 Ja.. ♥ Ah, hoppas jag hinner få det innan helgen :] 5 sep, 2012 21:59 |
|
whirlwinds
Elev |
stora frågan just nu: luktar jag så mycket svett att jag MÅSTE duscha eller kan jag strunta i det utan att folk tar långa omvägar förbi mig imorgon??
5 sep, 2012 22:04 |
|
Li
Biträdande rektor |
Undrar vem som skulle springa snabbast i ett hamsterhjul, avifors eller leumas vän?
without something there is no nothing 5 sep, 2012 22:07 |
|
Borttagen
|
jisses - dom där är så förvirrande. I CANT TAKE IT. Den på tekniska sprang jag åt fel håll tror jag - hur det nu än är möjligt. 5 sep, 2012 22:10 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Twix: The Noble Lion ELLER HUR! Kan dom inte släppa det två månader tidigare som en julklapp till oss??!!1 Ja.. ♥ Ah, hoppas jag hinner få det innan helgen :] VERKLIGEN!! Jag hoppas, hoppas, hoppas att datorn är fixad då så att jag kan SPEEELAAA!! OMG du MÅSTE berätta hur det är när du har spelat det!!
5 sep, 2012 22:11 |
|
leumas vän
Elev |
5 sep, 2012 22:16 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Twix: The Noble Lion ELLER HUR! Kan dom inte släppa det två månader tidigare som en julklapp till oss??!!1 Ja.. ♥ Ah, hoppas jag hinner få det innan helgen :] VERKLIGEN!! Jag hoppas, hoppas, hoppas att datorn är fixad då så att jag kan SPEEELAAA!! OMG du MÅSTE berätta hur det är när du har spelat det!! Håller tummarna för dig och din dator!! SJÄLVKLART 5 sep, 2012 22:24 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen