@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Imorgon... Modde... Åhh, utan dig vore mitt liv förstärt ♥
5 sep, 2012 20:18 |
|
M4L13
Elev |
JÄDRA BAJSIGA CHOKLADBOLLSKORVAR INGEN AV VÅRA FRÅGOR KOM MED OCH VI MISSADE 1D PÅ VMA'S BARA NÄR DOM VAR DÄR NÅT I DUNNO BAJSKOTTE.
5 sep, 2012 20:19 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Hej.
Jag heter Emma, är tolv år gammal och har väldigt tråkigt. Skulle vara jätteskoj om någon skickade en trevlig liten uggla till mig. Hejdå.
5 sep, 2012 20:33 |
|
Pixie
Elev |
5 sep, 2012 20:43 |
|
Solkatten
Elev |
Vad är gemma? :$ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 sep, 2012 20:46 |
|
Pixie
Elev |
5 sep, 2012 20:47 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Just because en i min klass heter Jemma
5 sep, 2012 20:58 |
|
Twix
Elev |
5 sep, 2012 20:59 |
|
The Noble Lion
Elev |
5 sep, 2012 21:02 |
|
Obliviate_
Elev |
eftersom alla pratar om det så får jag väll fråga. såg att någon skrev en fråga o ett svar dom skrivit. Svarade dom seriöst på svenska eller översatte ni?
5 sep, 2012 21:04 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen