@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
5 sep, 2012 19:21 |
|
scarhead
Lärare |
alexander: vad är roligast??? att dina videos är med på tv eller att du är med på tv?
William Spetz: Det roligaste är att jag kan säga till mina kompisar att min lillasysters underkläder har varit med i riks-tv. Det är fascination på hög nivå. åh William 5 sep, 2012 19:23 |
|
LunaLovegood1
Elev |
5 sep, 2012 19:24 |
|
Pixie
Elev |
5 sep, 2012 19:25 |
|
scarhead
Lärare |
William Spetz: Jag vet faktiskt inte. Ibland blir jag nöjd över hur jag redigerat vissa skämt/scener, men det är inte så att jag sitter och skrattar åt mina egna skämt. Den punkten i mitt liv vill jag ej nå.
det här träffar mig då jag kan sitta och fnissa åt mina egna skämt och si_tonks för hon satt och gapskrattade så hon grät åt sitt egna skämt i somras 5 sep, 2012 19:28 |
|
scarhead
Lärare |
5 sep, 2012 19:36 |
|
Solkatten
Elev |
Krister Åström: Har ni varit i Jämtland?
William Spetz: Jämt! *badum-tss* (det där var en ful ordvits okej?) Hahah. Guud. x'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 sep, 2012 19:39 |
|
scarhead
Lärare |
Ifraaaaaaah: Hej William ! När ska du ha din fan-träff i Göteborg? Om du kommer hit ens.. William Spetz: Hej Ifrah!!! Jag vill absolut till Göteborg, alla är så muntra där, så en vacker dag kommer jag! kul att Ulrik Munther kommer från Göteborg badum tss 5 sep, 2012 19:42 |
|
Borttagen
|
william svarar int på min frågaaaa *
5 sep, 2012 19:43 |
|
joel9324
Elev |
5 sep, 2012 19:45 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen