@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Hoppas han svarar på min fråga.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 sep, 2012 18:50 |
|
Regulus
Elev |
5 sep, 2012 18:51 |
scarhead
Lärare |
5 sep, 2012 18:54 |
|
Regulus
Elev |
5 sep, 2012 18:56 |
|
LolFeelings
Elev |
Min mamma säger åt mig att duscha 24/7. Jag svär på att hon varit nära att säga åt mig att duscha 5 sek efter att jag gjort det.
5 sep, 2012 18:57 |
|
Regulus
Elev |
När jag har lyssnat klart på Every teardrop is a waterfall tänker jag alltid att Major Minus ska börja, men jag lyssnar ju från youtube och inte mylo xyloto plattan x)
5 sep, 2012 19:00 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: 4 EFFING DAGAR TILLS MÄSSAN 4 EFFING DAGAR TILLS JAG FÅR TRÄFFA HarryFreakingPotter, scarhead OCH si_tonks INKLUSIVE ANDRA AWESOME MUGGLISARDÖÖR JAG ÄR SÅ NERVÖS OCH PEPPAD OCH AJSDSKDJHA DET KOMMER ATT BLI AWESOME. Vi borde förresten träffas mer eftersom att vi bor så nära varandra x) ![]()
5 sep, 2012 19:05 |
|
Pixie
Elev |
5 sep, 2012 19:07 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Idag har jag för första gången börjat läsa en Harry Potter-bok på engelska på allvar
5 sep, 2012 19:10 |
|
Solkatten
Elev |
Sigge: William vilket sport gillar du mest att utöva? /Sigge
William Spetz: Äta Västerbottensost-paj samt se på tv-serier. Min specialité. ![]() hanna: vad är det roligast/finaste något fan har gjort till dig william?? ♥ William Spetz: När jag var i Humlegården fick jag flera burkar Nutella. Det går inte att beskriva lyckan. HAHAHAHAHA. X'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 sep, 2012 19:19 |
Du får inte svara på den här tråden.

s signatur ♥





Mugglarportalen