Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
erised_desire
Elev |
orange! Gillar neonorange iallafall, tycker den lyser fint
11 feb, 2014 17:27 |
|
JonatanDiggory
Elev |
Orange, det är finare än brunt
Airbus 11 feb, 2014 17:47 |
|
LittleButterfly
Elev |
11 feb, 2014 19:41 |
|
Solkatten
Elev |
Tycker orange är så fult. xD Eller ja, oftast.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 feb, 2014 21:13 |
|
Fellrendión
Elev |
11 feb, 2014 21:18 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag gillar nog orange lite mer. Även om alla färger är fina på sitt sätt, i rätt sammanhang, är nog brun den färg som ofta tilltalar mig minst. Trots att det är chokladens färg ... ;-)
Resultat i frågan "orange eller brun?": 8-7 till orange (tror jag)! Obs! Ny fråga i första inlägget! 13 feb, 2014 08:45 |
|
baramin
Elev |
oj, skinka kanske? är inte så förtjust i något av dem egentligen men skinka är hanterbart.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 13 feb, 2014 09:03 |
|
Borttagen
|
Skinka tror jag. Jag gillar inte någon av sorterna men skinka kan man iallafall äta
13 feb, 2014 09:05 |
|
Borttagen
|
SALAMI! Det är det enda jag saknar sen jag slutade äta kött! Jag funderar på att instifta en speciell dag på året då jag får äta det. Jag äter redan fisk i undantagsfall, då borde en och annan salamiskiva inte göra mig varken mer eller mindre hycklare än vad jag redan är! Tycker det är så saftigt och gott kryddat.
13 feb, 2014 09:15 |
|
Arcade
Elev |
Tycker personligen att skinka är godare än salami.
13 feb, 2014 09:20 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen