Sant eller Falskt? - Forumlek
Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Falskt
Du tycker att Spådomskonst är det roligaste ämnet på Hogwarts 17 jan, 2011 17:53 |
|
Hillevi Claw
Elev |
17 jan, 2011 18:29 |
|
Emey94
Elev |
falskt skulle snarare vilja vara typ förvandlings konst lärare.
Du skulle helst vilja vara i ett annat elevhem? The best thing you can have is love 17 jan, 2011 19:00 |
|
Soz
Elev |
Falskt
Trolldryckskonst är COOLT med stora bokstävar? Sherlockian, Whovian etc. 17 jan, 2011 19:11 |
|
Lady GreyWolf
Elev |
Falskt
Har besökt Australien? 18 jan, 2011 08:32 |
|
Emey94
Elev |
Falskt
Har varit i Harry Potter World??? The best thing you can have is love 18 jan, 2011 09:28 |
|
Soz
Elev |
Falskt
Franska är ett cool språk. Sherlockian, Whovian etc. 18 jan, 2011 15:28 |
|
Hillevi Claw
Elev |
18 jan, 2011 18:43 |
|
ikka
Elev |
Sant, tror jag. ^^
Du vill ha Cedric? (bara för att hans namn just nämndes xD) ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
18 jan, 2011 19:59 |
|
lolliga luna
Elev |
falskt
du gillar bellatrix "Rör ej de radiostyrda plommonen" 18 jan, 2011 20:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen