Är det svårt att älska och bli älskad?
Forum > Fanfiction > Är det svårt att älska och bli älskad?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Men, hallå, ff:en såklart! -.-' 4 dec, 2011 15:24 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Va? Trodde han inte att det var du? Vad är det för kostig lärare...? Det gör inget att du inte hinner, vi väntar. Omg! Trodde han inte på dig?!!! Stackars dig! 4 dec, 2011 18:10 |
|
Bombarda
Elev |
nä han sa att det här med din novell är en gåta och jag tror inte att det var du som skrivit den osv...
Kärlek till alla! 4 dec, 2011 18:26 |
|
Dramione99
Elev |
^^ Aaha, Då kanske det är posetivt då?!
4 dec, 2011 18:27 |
|
Bombarda
Elev |
Ja men jag blev ganska ledsen när han sen sa att jag trodde inte något sånt här kunde komma från dig och så. precis som om jag bara gjorde dåliga saker hela tiden:/
Kärlek till alla! 4 dec, 2011 18:28 |
|
Dramione99
Elev |
Jag förstår det! Skulle nog oxå blit ganska stött om han sa så till mig. Han kanske bara menade att du inte brukade skriva om just "sådana" saker?
4 dec, 2011 18:32 |
|
Bombarda
Elev |
jo, jag vet det... men det känns fortfarande kränkande ....
__________________________________________________ - Conny, vad menar du?! utbrast min före detta kille. - Vadå vad menar du, röt jag till han. Men jag fick inget svar utan nu var båda tvillingarna på väg mot dörren. - George, det är inte svårt att älska men att bli älskad är omöjligt! skrek jag bakom honom. ---------------------------------------------------------------- ~Georges perspektiv~ Kapitel 37 Jag ville så gärna gå tillbaka till Conny och reda ut detta, men jag var samtidigt rädd. Jag vet inte vad jag var rädd för men jag var rädd. Varför hade hon helt plötsligt betett sig så? Dagen innan hade vi ju varit som två nyförälskade tonåringar. Jag ville inget mer än att få veta vad som hänt, få allt att bli bra igen. Kunna kyssa hennes varma mjuka läppar igen, känna kärleken sprudla genom min kropp. - George, vad e det? frågade min tvilling. - Conny, mumlade jag fram och en ensam tår av salt rann nerför min kind och ner till min läpp där min tunga sedan tog emot den. Min bror omfamnade mig i en broderlig kram och jag kramade tacksamt tillbaka. - Fred, det är skönt att jag fått dig som bror, att kunna ha någon som alltid ställer upp för mig i alla lägen och du lyssnar alltid på mig. - Jag finns alltid här för dig George. - Älskar dig, svarade jag tillbaka och tårarna forsade nu nerför kinderna. ~ Freds perspektiv~ Under kvällen när jag satt i min säng tillsammans med min bror pickade en vit tornuggla på fönstret och jag reste mig upp och öppnade en lite springa så ugglan kunde flyga in. Den satte sig på min kudde och sträckte fram sitt ena ben som det vita brevet var fast knutit i. Jag lossade brevet och vecklade nyfiket upp det. Jag såg hur George lutade sig över min axel för att även han skulle få läsa det. Hej Fred! Tack för pratstunden igår, det var mysigt. Jag undrade om du ville träffas igen? Imorgon klockan 4 på samma ställe? MVH Olivia Stewart Mina läppar sken upp i ett brett leende och jag blev alldeles rosig om mina kinder. George tittade nyfiket på mig och bara väntade på att jag skulle berätta allt för honom och det gjorde jag. Jag berättade att jag var kär i henne, hur jag kunde drunkna i hennes ögon och hennes mjuka röst. Kärlek till alla! 4 dec, 2011 18:33
Detta inlägg ändrades senast 2011-12- 4 kl. 20:09
|
|
Dini99
Elev |
Så taskigt asså! :@
vrf skulle det inte vara du! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 4 dec, 2011 18:48 |
|
Draken Norbert
Elev |
4 dec, 2011 20:04
Detta inlägg ändrades senast 2011-12- 4 kl. 20:14
|
|
Bombarda
Elev |
Jag vet inte
Men han är faktiskt bra, men jag förstår hur han tänker och han sköter bara sitt jobb Kärlek till alla! 4 dec, 2011 20:13 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen