Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
10 okt, 2011 17:22 |
|
Borttagen
|
GAH!
I wanna die :'''(♥ Wish I could cry right now...♥ 10 okt, 2011 17:38 |
|
grodan-boll
Elev |
Klarar knappt av att se den bilden..tårarna bara strömmar ner! Gud, fattar inte hur jag ska klara av att se part 2 en gång till..dog typ när jag såg den på bio SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 10 okt, 2011 18:08 |
|
Borttagen
|
Har sett den 2 gånger, dog typ båda gångerna. Men blev förbannad på mig själv för att jag inte kunde gråta...
10 okt, 2011 18:24 |
|
Borttagen
|
*crying my eyes out*
JAG VÅGADE INTE SE FILMEN PÅ BIO D: Jag skulle gått på den, om jag hade vågat, för jag är inte den sortens person som vill visa mig själv i tårar, jag är liksom rädd att folk ska tycka jag är mesig D: Så jag ska sitta inburad i mitt rum, helt ensam med en chips skål och gråta för mig själv när jag ser den ♥ Tänker INTE se den med kompisar förräns jag upplevt den själv :'( 10 okt, 2011 18:53 |
|
Borttagen
|
Jag ville som sagt gråta, men kunde inte. Försökte tom pressa fram några tårar men det gick inte. Gick sönder inombords istället...♥
10 okt, 2011 18:56 |
|
Borttagen
|
Jag kunde gråta för absolut allt innan, men nu, efter min farmors död och Harry Potter tillkommit i mitt liv är det bara HP jag kan gråta över ♥
För någon vecka sedan, hade jag en depp-dag, och det enda jag gjorde var att försöka skriva ett brev till alla dom som dog under kriget, och grät floder.. D: ♥ 10 okt, 2011 19:05 |
|
Anapneo
Elev |
10 okt, 2011 20:04 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ville som sagt gråta, men kunde inte. Försökte tom pressa fram några tårar men det gick inte. Gick sönder inombords istället...♥ Samma här.. 10 okt, 2011 20:05 |
|
Borttagen
|
Jag grät värre än en gris.. hade ju värsta amazonfloden hemma xD
10 okt, 2011 20:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen