Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

If the stars keep shining [Sv]

Forum > Fanfiction > If the stars keep shining [Sv]

1 2 3 ... 71 72 73 ... 91 92 93
Användare Inlägg
mais
Elev

Avatar


Spännande!
Meer ♥

I'm sure I'm a wizard, my Hogwarts letter is just a few year late...

20 sep, 2011 09:01

Salazar1
Elev

Avatar


Jättebra!

Slytherin Pride

20 sep, 2011 14:37

Tonks-nea1
Elev

Avatar


MeeeeeeeeeeeeeeeeeeeR!!!!!!!!!!!!!!!Blir Galen det är så jättespännande!!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m25hmpRboj1qbm90eo1_500.gif

20 sep, 2011 14:52

lillalollo
Elev

Avatar


Ok. Nästa kapitel kommer nu. Ytterligare ett kort. Men som jag skrev igår har jag mycket i skolan just nu!
__________________________________________

Kapitel 42 –
George Weasley

Min systers skrik ekade genom salen. Skar genom märg och ben. Det var hemskt!
Angelina gömde ansiktet i händerna.
Det var så hemskt. När jag blundade såg jag Ginnys bleka ansikte.

Ropen tystnade efter några minuter. Det blev tyst som i graven. Ingen sa något.
Jag var tung i huvudet. Det kändes som om en blyklump hade landat på mig. Den äldre av botarna kom ut. Hans min var outgrundlig.
Jag försökte tolka hans ansiktsuttryck, men lönlöst. Jag ville bara skrika. Vråla. Men förblev tyst.
Mamma var blek och höll pappa hårt i handen. Hermione och Ron satt tätt intill varandra med huvudena ihop.
Själv, en bit bort satt Harry. Han var nästan blekare än mamma och hade händerna knäppta i knät.

"Säg då! Kommer hon klara sig? Vi orkar inte sitta här i evigheter och vänta på besked. Varför är du tyst? För att öka spänningen?" Det var Angelina som hade öppnat munnen. Botaren snörpte på munnen.
"Mrs Potter kommer att överleva!"

Det var som att någon hade förvandlat mig till en fjäder. Jag kände det som att jag flög.
Harry sträckte på sig. Han såg oerhört lättad ut.
Mamma pustade ut.
Hermione kysste sin man så intensivt att man kunnat tro att det gällde liv och död. Vilket det ju gjorde, på sätt och vis. Angelinas huvud landade på min axel, och mitt hjärta tog ett skutt. Precis som det alltid gjorde.
Mamma tittade mot oss, och bara för att visa henne att det var jag och Angelina nu, så kysste jag min flickvän mjukt på munnen.
Hjärtat hamrade i mitt bröst när hon log mot mig. När jag fick se in i de nötbruna ögonen. När de mötte mina.
Då var jag så lycklig som jag kunde bli!

"Hogwarts will always be there to welcome you home" - J.K Rowling

20 sep, 2011 16:32

Vendela
Elev

Avatar


Skolan borde förbjudas enligt lag.

JÄTTEBRA

Böcker. Böcker. Böcker!

20 sep, 2011 16:39

Borttagen

Avatar


Du skriver så himla bra. Du borde verkligen bli författare!

20 sep, 2011 16:40

MayoGryffindor
Elev

Avatar


Du skriver så fantastiskt bra ! Jag förstår inte att det är möjligt ! Skänker dig all lycka och värme !
Jättespännande kapitel, mer !

"She's buying the stairway to heaven"

20 sep, 2011 16:46

Anapneo
Elev

Avatar


ÅHÅhÅHÅHÅHHHHHH så bra!!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F12232616%2Ftumblr_lonplzulDM1qczbm0o1_500_large.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lq5usgFffW1qckbr7o8_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_lq5usgFffW1qckbr7o1_250.gif

20 sep, 2011 16:46

Bombarda
Elev

Avatar


Så himla bra, riktigt bra skrivit! mer♥

Kärlek till alla!

20 sep, 2011 16:48

nilla10
Elev

Avatar


meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

hej hej! :)

20 sep, 2011 16:51

1 2 3 ... 71 72 73 ... 91 92 93

Forum > Fanfiction > If the stars keep shining [Sv]

Du får inte svara på den här tråden.