Lunas Förälskelse [SV]
Forum > Fanfiction > Lunas Förälskelse [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
moii
Elev |
Tack alla, ♥
Om det kommer en tvåa ska jag skriva det här, men är inte 100, fast jag har skrivit lite på den. Men vet inte, isf kommer jag lägga ut den när den är färdigskriven ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 25 sep, 2011 19:44 |
|
linnvendela
Elev |
Vet ni vad jag ska göra? Jo, jag ska göra såhär: Kopiera alla kapitel och lägga in dem i word och sedan skriva ut dem och typ sätta ihop dem! Så slipper jag gå in på datorn när jag vill läsa denna ff! Tralala, jag är så smaaaaart!;D♥
Jaha. 25 sep, 2011 20:32 |
|
moii
Elev |
^ Hahahha, aaaw, jag känner mig hedrad ! ♥
Som en liten bok, synd att våran skrivare är sönder, annars skulle jag också gjort de :c ~Min tumblr~ Klicka HÄÄR för att se min och min kompis HP-parodi! 26 sep, 2011 13:33 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av moii: ^ Hahahha, aaaw, jag känner mig hedrad ! ♥ Som en liten bok, synd att våran skrivare är sönder, annars skulle jag också gjort de :c Du får väl låna min! Men du kanske bor lite långt bort... Jaja, så fort jag kommer hem till mamma och skrivaren så ska jag göra det!;D♥ Jaha. 26 sep, 2011 16:21 |
|
jullanbrullan19
Elev |
NEEEEEEEEJ! MÅSTE DEN VARA SLUT?! NU BLIR JAG FÖRBANAD! >
23 september <3 26 sep, 2011 18:45 |
|
Lunah~
Elev |
27 sep, 2011 14:42 |
|
Jullan
Elev |
Världens bästa ff! Synd att den är slut...
28 sep, 2011 15:57 |
|
vevve_puff
Elev |
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 4 okt, 2011 19:43 |
|
LilyLovegood
Elev |
Vilket bra slut! Tack för att du skrivit den här super bra ff:n!
"Don't worry. You're just as sane as I am." -Luna Lovegood
9 okt, 2011 11:29 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Snälla skriv en uppföljare till den här jag ääääääääääääällllllllllllllllllllllllllllssssssssssssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrr ddddddddddddddddddeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnn
9 okt, 2011 19:07 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen