Rollspel om Kopierarna (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel om Kopierarna (prs)
|
Borttagen
|
Melody suckade lite grann & satte sig ner igen.
"anledningen till att jag vill leta själv är för att jag är en elemental. såna som mig får inte prata med er människor" sa Melody lågt.
20 aug, 2015 08:51
|
|
Borttagen
|
" hm om du är ett sagpväsen som elemental bevisa det " sa Railene misstänksamt hon hade bara läst sagor om Elementaler.
20 aug, 2015 08:55
|
|
Borttagen
|
"Jag är en aning utmattad & så men jag ska kunna bevisa det" sa Melody & fick sin ena arm att bli till vatten.
"det här är det bästa jag kan göra för tillfället. Mina krafter är lite slöa just nu" sa Melody & suckade.
20 aug, 2015 08:57
|
|
Borttagen
|
" okej Elementaler finns " sa Railene chockat.
20 aug, 2015 09:56
|
|
Borttagen
|
Melody fick sin arm att se normal ut.
"Vi elementaler måste vara tysta så inte folk vet om oss.Men det finns folk som vet" sa Melody lågt.
20 aug, 2015 10:07
|
|
Borttagen
|
" jag förstår men jag kommer inte berätta för nån för det är fel att berätta andras hemligheter " sa Railene och såg på Melody.
20 aug, 2015 11:55
|
|
Borttagen
|
"tur det iallafall" sa Melody & log.
"jag ska vila en stund & så går jag sedan för att hitta mina vänner" sa Melody
20 aug, 2015 11:59
|
|
Borttagen
|
" Ja och kan hjälpa dig " sa Railene och såg på Melody hon behövde ändå något att göra.
20 aug, 2015 12:08
|
|
Borttagen
|
Melody skakade på huvudet.
"De kommer att döda dig" sa Melody allvarligt.
20 aug, 2015 12:21
|
|
Borttagen
|
Railene såg på Melody
" hm ni kommer tappa bort varandra igen och er själva om ni inte går med nån som känner staden " sa Railene hon tyckte att hon hade en poäng.
20 aug, 2015 12:25
|
Du får inte svara på den här tråden.