ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jenn
Jag gick sakta mot sängen och rörde täcket. När jag kännde att det var riktigt då lade jag mig där. "Ja vi inbildar oss inte iallafall", sa jag. 23 aug, 2015 08:51 |
|
Borttagen
|
Gwen
När mördaren försvunnit smyger jag tillbaka till Kayla. Hon har ögonen stängda, men hög puls. "Kayla? Är du vaken?" Viskar jag. 23 aug, 2015 08:57 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- ”Nope” sa jag och satte mig på ena enkelsängen. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 23 aug, 2015 09:00 |
|
Borttagen
|
Jenn
"Så vad gör vi?" Frågade jag och Kolla på Jossan 23 aug, 2015 09:11 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- ”Well, det här är ett ganska trevligt ställe” sade jag. ”Vi stannar här för natten” So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 23 aug, 2015 09:12 |
|
Borttagen
|
Joey
"Men tänk om personen hittar hit!" sa jag. 23 aug, 2015 09:14 |
|
Kaylin
Elev |
Kayla
Någon ruskar till mig. "Ja..." Svarar jag hest. Jag reser mig upp, och en hård smärta bubblar upp i höger arm. Jag öppnar sakta ögonen, och ser Gwen. Jag reser mig, och frågar "vart är dom andra?" Go Fuck yourself you damn cereal 23 aug, 2015 11:59 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- ”Vi får låsa porten” sade jag. Plötsligt hördes ett högt klick ute i stora entrén. Dörren hade låst sigsjälv. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 23 aug, 2015 12:01 |
|
Kaylin
Elev |
(Jossi, nu börjar det luta åt "vi-är-i-en-spökandestuga-hållet!)
Go Fuck yourself you damn cereal 23 aug, 2015 12:03 |
|
JossiMarauder
Elev |
(Det är en magisk borg
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 23 aug, 2015 12:05 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen