Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs. Tonksklubbsfamiljen[swe]prs.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JossiMarauder
Elev |
Jossi
- Jag vaknade upp i mitt rum och såg direkt Daggdroppe. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 25 aug, 2015 22:11 |
|
Borttagen
|
Elli
Jag var redan uppe. Var är Will? 26 aug, 2015 15:26 |
|
True Potterhead
Elev |
28 aug, 2015 15:07 |
|
JossiMarauder
Elev |
(Va?)
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 29 aug, 2015 17:25 |
|
Borttagen
|
( Jag var på typ en över våning i kyrkan eller nåt XD)
29 aug, 2015 20:43 |
|
JossiMarauder
Elev |
(Jaha xD)
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 29 aug, 2015 20:53 |
|
Borttagen
|
Priim
Jag grät. Varför splittras vi? 30 aug, 2015 17:04 |
|
Borttagen
|
Elli
Jag stod och tänkte. Vad ska hålla familjen samman? 30 aug, 2015 17:23 |
|
Phosho
Elev |
Hej! Jag frågade i tråden Vill du ha en mugglis-familj om jag kunde få bli medlem i familjen Tonks, och (om jag fattade rätt) så var det okej enligt True Potterhead, Choixpeau ochAurora Borealis. Om det är okej för er andra så vill jag gärna hoppa in i rollet, även om det är lite sent. Jag har en färdig karaktär, femtonåriga Sirene Tonks, storasystern. Om ni vill att jag är med så lägger jag upp hennes biografi/mall också.
Och, jag har en förklaring till Varför hon isåfall inte varit med tidigare. Hoppas jag får vara med! Kram, Phosho Maybe life should be about more than just surviving. Don’t we deserve better than that? 5 sep, 2015 18:11 |
|
JossiMarauder
Elev |
^JA VÄLKOMMEN♥
So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 5 sep, 2015 18:12 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen