PrS :D
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PrS :D
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 17:27
|
|
Borttagen
|
- Gick det bra?, frågade jag. Dum fråga. Det gick inte bra.
1 maj, 2014 17:28
|
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 17:32
|
|
Borttagen
|
- Vi måste få dig till sjukhuset eller något, sade jag och försökte hjälpa upp Clark.
1 maj, 2014 17:33
|
|
Borttagen
|
-Nej det är lugnt, flåsade jag
1 maj, 2014 17:35
|
|
Borttagen
|
- Nej, du spydde ju blod, sade jag.
1 maj, 2014 17:38
|
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 17:39
|
|
Borttagen
|
Jag såg oroligt på Clark.
1 maj, 2014 17:41
|
|
Borttagen
|
Jag torkade bort blodet från min mun.
1 maj, 2014 17:43
|
|
Borttagen
|
- Är du säker på att du är okej?, frågade jag ororligt.
1 maj, 2014 17:44
|
Du får inte svara på den här tråden.