Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Den stora vildmarken

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den stora vildmarken

1 2 3 ... 71 72 73 ... 79 80 81
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


- Neeeeej, skrek jag.

30 mar, 2014 13:51

Borttagen

Avatar


"Jo" sa jag. "Döden är inget dåligt, det är bra. Ali och Sam kommer hit, jag lovar."

30 mar, 2014 13:54

Borttagen

Avatar


- Jag är 14 år jag ska inte dö nu, skrek jag.

30 mar, 2014 13:57

Borttagen

Avatar


"Det är ditt eget fel" sa jag. "Du skulle inte gett dig iväg."

30 mar, 2014 14:02

Borttagen

Avatar


Jag slog till Katie.

30 mar, 2014 14:03

Borttagen

Avatar


"Det gör inte ont här" sa jag och skrattade. "Det är bara bra här. Ser du inte dina föräldrar?"

30 mar, 2014 14:08

Borttagen

Avatar


- Jo det gör jag och resten av min familj med, skrek jag.

30 mar, 2014 14:14

Borttagen

Avatar


"Bra!" sa jag.

30 mar, 2014 14:16

Borttagen

Avatar


- Hur i helvete kan det vara bra, skrek jag.

30 mar, 2014 14:16

Borttagen

Avatar


"Vill du inte träffa din familj?" sa jag.

30 mar, 2014 14:17

1 2 3 ... 71 72 73 ... 79 80 81

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den stora vildmarken

Du får inte svara på den här tråden.