Den stora vildmarken
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Den stora vildmarken
|
Borttagen
|
30 mar, 2014 13:51
|
|
Borttagen
|
"Jo" sa jag. "Döden är inget dåligt, det är bra. Ali och Sam kommer hit, jag lovar."
30 mar, 2014 13:54
|
|
Borttagen
|
- Jag är 14 år jag ska inte dö nu, skrek jag.
30 mar, 2014 13:57
|
|
Borttagen
|
"Det är ditt eget fel" sa jag. "Du skulle inte gett dig iväg."
30 mar, 2014 14:02
|
|
Borttagen
|
30 mar, 2014 14:03
|
|
Borttagen
|
"Det gör inte ont här" sa jag och skrattade. "Det är bara bra här. Ser du inte dina föräldrar?"
30 mar, 2014 14:08
|
|
Borttagen
|
- Jo det gör jag och resten av min familj med, skrek jag.
30 mar, 2014 14:14
|
|
Borttagen
|
30 mar, 2014 14:16
|
|
Borttagen
|
- Hur i helvete kan det vara bra, skrek jag.
30 mar, 2014 14:16
|
|
Borttagen
|
"Vill du inte träffa din familj?" sa jag.
30 mar, 2014 14:17
|
Du får inte svara på den här tråden.