Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
- Vad du är på dåligt humör. Säger han och ler.
10 nov, 2013 18:46
|
|
Borttagen
|
Jag ser förvånat på honom.
10 nov, 2013 18:47
|
|
Borttagen
|
- Vill ni hänga med med mig och Johanna ? Frågar han och pekar mot Johanna som står en bit bort och pratar med Liam.
10 nov, 2013 18:54
|
|
Borttagen
|
Jag ser tvekande på Cassandra.
10 nov, 2013 18:55
|
|
Borttagen
|
- har du blivit hypnotiserad eller något ? Säger jag och fnyser.
10 nov, 2013 18:56
|
|
Borttagen
|
"Skulle inte bli förvånad" säger jag och ser mot Johanna som flinar.
10 nov, 2013 18:58
|
|
Borttagen
|
- Men vill ni det då ? Frågade Zayn inte ett dugg irriterad.
10 nov, 2013 19:04
|
|
Borttagen
|
"Om du beter dig bra" säger jag varnande till Zayn.
10 nov, 2013 19:05
|
|
Borttagen
|
Han nickade.
- Förlåt Cassandra, förresten. Sade han och sneglade på mitt sår vid läppen.
10 nov, 2013 19:06
|
|
Borttagen
|
"Jaja" säger jag. "Vi följer med"
10 nov, 2013 19:13
|
Du får inte svara på den här tråden.