Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Början.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

1 2 3 ... 71 72 73 ... 230 231 232
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag satte mig försiktigt bredvid honom, noga med att inte röra hans arm.

4 okt, 2013 15:58

Borttagen

Avatar


"Jaha... Så vad äter vi då?"
Frågade jag.

4 okt, 2013 15:59

Borttagen

Avatar


"vi kan gå ut på restaurang vetja!" Skrattade jag.

4 okt, 2013 16:03

Borttagen

Avatar


Jag rynkade lite på näsan.
"Ja, vi kanske kan prova det..."

4 okt, 2013 16:04

Borttagen

Avatar


Jag kysste honom på munnen och drog upp honom på fötter.
"Kom vi går!"

4 okt, 2013 16:05

Borttagen

Avatar


Jag gick mot det öppna fönstret men kom sen på att det inte gick och vände om mot dörren.

4 okt, 2013 16:10

Borttagen

Avatar


Jag pussade honom på kinden igen och gick tillsammans med Diego ut genom dörren.

4 okt, 2013 16:12

Borttagen

Avatar


Wii körde till en fin restaurant som tydligen hette love.

4 okt, 2013 16:19

Borttagen

Avatar


Vi gick in och satte oss.

4 okt, 2013 16:20

Borttagen

Avatar


En kypare kom.

4 okt, 2013 16:24

1 2 3 ... 71 72 73 ... 230 231 232

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

Du får inte svara på den här tråden.