Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Jag satte mig försiktigt bredvid honom, noga med att inte röra hans arm.
4 okt, 2013 15:58
|
|
Borttagen
|
"Jaha... Så vad äter vi då?"
Frågade jag.
4 okt, 2013 15:59
|
|
Borttagen
|
"vi kan gå ut på restaurang vetja!" Skrattade jag.
4 okt, 2013 16:03
|
|
Borttagen
|
Jag rynkade lite på näsan.
"Ja, vi kanske kan prova det..."
4 okt, 2013 16:04
|
|
Borttagen
|
Jag kysste honom på munnen och drog upp honom på fötter.
"Kom vi går!"
4 okt, 2013 16:05
|
|
Borttagen
|
Jag gick mot det öppna fönstret men kom sen på att det inte gick och vände om mot dörren.
4 okt, 2013 16:10
|
|
Borttagen
|
Jag pussade honom på kinden igen och gick tillsammans med Diego ut genom dörren.
4 okt, 2013 16:12
|
|
Borttagen
|
Wii körde till en fin restaurant som tydligen hette love.
4 okt, 2013 16:19
|
|
Borttagen
|
Vi gick in och satte oss.
4 okt, 2013 16:20
|
|
Borttagen
|
4 okt, 2013 16:24
|
Du får inte svara på den här tråden.