(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag skrattade än mer.
12 sep, 2013 19:36 |
|
Queen Boo
Elev |
"Tyst!" Väste jag
jag är jättecoolig älska mig plz 12 sep, 2013 19:45 |
|
Borttagen
|
Jag slutade skratta
12 sep, 2013 20:37 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag slängde en blick på rektorn
jag är jättecoolig älska mig plz 12 sep, 2013 20:39 |
|
Borttagen
|
Jag knep ihop läpparna
12 sep, 2013 20:40 |
|
Queen Boo
Elev |
"Vi går" väste jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 12 sep, 2013 20:44 |
|
Borttagen
|
Jag nickade och tog Erik i handen
12 sep, 2013 20:50 |
|
Queen Boo
Elev |
Rektorn tittade upp. "Erik? James? Vilka är flickorna ni har med er? "
jag är jättecoolig älska mig plz 12 sep, 2013 20:52 |
|
Borttagen
|
Erik stelnade märkbart, och rektorn log sliskigt.
- Jaså. Trevligt att ses tjejer. Ja, så bra att vi träffades, jag har ju en del ouppklarat med er. 12 sep, 2013 21:02 |
|
Queen Boo
Elev |
"Kom nu" väste jag. Hon log. "Nu ska väl ingenstans? " frågade hon. Jag log tillbaka. "Om vi ska" svarade jag och öppnade dörren.
jag är jättecoolig älska mig plz 12 sep, 2013 21:05 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen