Vad har du för färg på strumporna?
Forum > Off Topic > Vad har du för färg på strumporna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Svart och vitrandiga strumpor, dem är tråååkiga...
25 okt, 2011 16:56 |
|
Danzi
Elev |
25 okt, 2011 16:57 |
|
Tonkss
Elev |
25 okt, 2011 18:35 |
|
Borttagen
|
alla möjliga faktiskt, har en so called sick obsession with strumpor.
alltså, jag kan ha regnbågsfärgad på ena foten, och den andra svampbob. pingviner på ena, och hello kitty på andra. yeah.. köpte nära 60 par strumpor i somras, ingen helfärgad och alla olika ^^ 26 okt, 2011 21:20 |
|
Train
Elev |
26 okt, 2011 21:26 |
|
expelliarmus
Elev |
26 okt, 2011 21:29 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
26 okt, 2011 21:33 |
|
Mandy Diamond
Elev |
27 okt, 2011 08:45 |
|
expelliarmus
Elev |
Jag har strumpbyxor & tjockissockor, inga strumpor!
Men iallafall, strumpbyxorna är svarta, sockorna är gråa och blåa.
27 okt, 2011 08:54 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Mina favoritstrumpor
Dom är vita med svart vita kossor på 27 okt, 2011 18:44 |
Du får inte svara på den här tråden.
















Mugglarportalen