UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
Forum > Off Topic > UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Incendio
Elev |
Skrivet av scarhead: JAG TITTAR PÅ HIGH SCHOOL MUSICAL 2 OCH DAMNIT TROY DU HAR FÖRSTÖRT ALLTING DIN BÄSTA VÄN PRATAR INTE MED DIG OCH ALLA UNDVIKER DIG OCH DIN FLICKVÄN HAR ÅKT TROY DAMNIT I'VE GOT FEELS Hahaha, vi såg High School Musical på skolan en gång, och jag satt och grät. Måste nog vara den enda som grinat till HSM. 21 dec, 2012 23:05 |
|
ikka
Elev |
21 dec, 2012 23:05 |
|
Tonks_xD
Elev |
21 dec, 2012 23:05 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av Incendio: Skrivet av adliitam: Incendio hahahha jag ÄLSKAR den där videon!! hade glömt bort den! TACK för att du la upp den Hahahah den är helt underbar, skrattar så att jag kiknar! Eller är det dumt? Lite dumt är det kanske, men jag skrattar också hahahah ![]() ![]()
21 dec, 2012 23:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Incendio, men jaaa bad händer annals ikväll då? Absolut ingenting, faktiskt. Väntar på en film från en kompis, dagens uppträdande youknow.. Själv då? haha ingenting, lyssnar på hannah montana...? hahahaha bara konstigt Hahha förstår det men det är så nostalgifullt, man bara dör och tänker typ ''när jag var åtta tittade jag på denna skiten och tyckte det var fantastiskt'' I know the feeling! Vad händer med en egentligen, varför är inte de bra tv-serierna bra längre? eller hur? eller alltså hannah montana kommer man nog alltid smyggilla, men nya barnprogram som man antagligen gillat om man fortfarande var liten kommer aldrig bli bra NOBODYS PERFECT! haha lyssnar på den just nu, tackar gud för private session på spotify Okej, Hannah Montana, men inget mer. Private session har räddat mitt liv många gånger! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA ORKAR INTE HAHAHAHHAHAHA MIN NATTHUMOR </3 hahahah åh hon är guld! ♥ 21 dec, 2012 23:05 |
|
nutella
Elev |
Skrivet av scarhead: JAG TITTAR PÅ HIGH SCHOOL MUSICAL 2 OCH DAMNIT TROY DU HAR FÖRSTÖRT ALLTING DIN BÄSTA VÄN PRATAR INTE MED DIG OCH ALLA UNDVIKER DIG OCH DIN FLICKVÄN HAR ÅKT TROY DAMNIT I'VE GOT FEELS ÅH HSM JAG VILL OCKSÅ JUEH. OCH JAG VET, TROY FÖRSTÖR ALLT.
21 dec, 2012 23:05 |
|
Majis
Elev |
Vilket är det längsta du har åkt? Alltså om du har åkt utomlands, vilket ställe har du varit på som ligger längst bort från där du bor? Och om du inte varit utomlands, vilket ställe har du varit på i Sverige sosm ligger längst bort från där du bor? xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 21 dec, 2012 23:06 |
|
Borttagen
|
sanning to mee nowXD
21 dec, 2012 23:06 |
|
Incendio
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Incendio, men jaaa bad händer annals ikväll då? Absolut ingenting, faktiskt. Väntar på en film från en kompis, dagens uppträdande youknow.. Själv då? haha ingenting, lyssnar på hannah montana...? hahahaha bara konstigt Hahha förstår det men det är så nostalgifullt, man bara dör och tänker typ ''när jag var åtta tittade jag på denna skiten och tyckte det var fantastiskt'' I know the feeling! Vad händer med en egentligen, varför är inte de bra tv-serierna bra längre? eller hur? eller alltså hannah montana kommer man nog alltid smyggilla, men nya barnprogram som man antagligen gillat om man fortfarande var liten kommer aldrig bli bra NOBODYS PERFECT! haha lyssnar på den just nu, tackar gud för private session på spotify Okej, Hannah Montana, men inget mer. Private session har räddat mitt liv många gånger! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA ORKAR INTE HAHAHAHHAHAHA MIN NATTHUMOR </3 hahahah åh hon är guld! ♥ Hahahah ikr?! Lyssnar också på Hannah Montana nu.. Vad händer med mig?! 21 dec, 2012 23:07 |
|
Obliviate_
Elev |
Ginny Weasley99
Har du en kändiscrush på någon? vem isf? :3 21 dec, 2012 23:07 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen