ÖREBRO TRÄF
Forum > Off Topic > ÖREBRO TRÄF
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
21 maj, 2011 10:17 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Nymfadora Tonks: han har en e-post men han "orkar" inte logga in, desutom så har hans bror datorn oftare än han nu... det hör faktiskt inte till tråden. ok men du var ju osäker 21 maj, 2011 16:22 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Nymfadora Tonks: han har en e-post men han "orkar" inte logga in, desutom så har hans bror datorn oftare än han nu... det hör faktiskt inte till tråden. ok men du var ju osäker öh, vad sjutton snackar du om? Snälla håll dig till vad vi håller på att disskutera! 21 maj, 2011 20:46 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Nymfadora Tonks: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Nymfadora Tonks: han har en e-post men han "orkar" inte logga in, desutom så har hans bror datorn oftare än han nu... det hör faktiskt inte till tråden. ok men du var ju osäker öh, vad sjutton snackar du om? Snälla håll dig till vad vi håller på att disskutera! jag trodde att jag gjorde det men okej då. föresten vilken tid ska vi träffas?? 22 maj, 2011 10:13 |
|
EMELESEL
Elev |
Det står första sidan väl? vid tolvtiden var det väl?
22 maj, 2011 10:37 |
|
Katla
Elev |
Nä, det står faktiskt inte!
♏︎ 22 maj, 2011 15:02 |
|
Knizzlare
Elev |
22 maj, 2011 15:04 |
|
EMELESEL
Elev |
Har börjat fundera lite...Om vi ska klä ut oss till bion kanske vi ska ta bion först?
23 maj, 2011 12:53 |
|
Pixie
Elev |
23 maj, 2011 14:02 |
|
EMELESEL
Elev |
Hm...Nelli skulle ju klä ut sig rätt mycket..undrar om man ska vara utklädd från början..
23 maj, 2011 18:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen