Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Disenchanted
Elev |
31 aug, 2012 19:11 |
|
DarkBells
Elev |
31 aug, 2012 19:19 |
|
Elin Lovegood
Elev |
31 aug, 2012 19:49 |
|
-Patronus-
Elev |
31 aug, 2012 20:29 |
|
Miss_Green
Elev |
31 aug, 2012 20:42 |
|
Ladusvalan
Elev |
Ja ... Ingen av dessa artiser är några stora favoriter hos mig, men jag tycker att Beyoncé har en mycket bättre röst (i regel bättre låtar också), plus att jag är lite "anti" Lady Gaga för att hon vill vara så jäkla provocerande hela tiden. Så det får ändå bli Beyoncé.
I gårdagens fråga vann Lady Gaga (16 röster) över Beyoncé (11 röster). Grattis Lady Gaga! OBS! Snart kommer ännu en ny fråga i första inlägget. Håll till godo! 1 sep, 2012 10:17 |
|
MissFniss
Elev |
Åh, vad svårt... jag tkr om både väldigt mkt ♥
Det är så många som är allergiska mot björk, men jag tkr de är väldigt fina, så jag dem. EDIT: Väljer nog granar ändå, de växer året om och de är så mysiga ♥
1 sep, 2012 10:26
Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 1 kl. 10:38
|
|
Draconifors
Elev |
Gran!
Jag tål inte björk, och gran luktar gott ♥ Of course it's happening inside your head, but why on earth should that mean it is not real? 1 sep, 2012 10:32 |
|
MystiqueRed
Elev |
Gran!! I love X-Mas!! Plus att jag föredrar hur granar luktar
1 sep, 2012 10:33 |
|
Borttagen
|
Gran
1 sep, 2012 10:43 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen