Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Livet efter livet

Forum > Fanfiction > Livet efter livet

1 2 3 ... 71 72 73 ... 108 109 110
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Eira.

Läst om. (Igen.)

Så jäkla bra och AWESOMEIGARE ÄN AWESOMEIGAST!
Så sjukt kul ifall "Livet efter livet", "ESFD", "TCOL", "Fladdermask" och "Det femte elevhemmet" vann.

Så sjukt kul
Hoppas att de vinner ^^
ILOVEEIRA!

6 sep, 2012 19:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Eira.

Läst om. (Igen.)

Så jäkla bra och AWESOMEIGARE ÄN AWESOMEIGAST!
Så sjukt kul ifall "Livet efter livet", "ESFD", "TCOL", "Fladdermask" och "Det femte elevhemmet" vann.

Så sjukt kul
Hoppas att de vinner ^^
ILOVEEIRA!
ALLTSÅ ÅÅÅÅÅÅÅH. Jag blir så JÄÄÄÄÄÄKLA GLAD! Du läser OM min FF. IGEN? ÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG ÄLSKAR DIG ANDREAAAA ♥♥♥ Och om de vann hade jag nog.. dött av lycka typ ♥ Jag hade garvat ihjäl mig om fladdermask vann.. Och jag hade typ börjat gråta om den här vann :'D ♥

6 sep, 2012 19:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Eira.

Läst om. (Igen.)

Så jäkla bra och AWESOMEIGARE ÄN AWESOMEIGAST!
Så sjukt kul ifall "Livet efter livet", "ESFD", "TCOL", "Fladdermask" och "Det femte elevhemmet" vann.

Så sjukt kul
Hoppas att de vinner ^^
ILOVEEIRA!
ALLTSÅ ÅÅÅÅÅÅÅH. Jag blir så JÄÄÄÄÄÄKLA GLAD! Du läser OM min FF. IGEN? ÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG ÄLSKAR DIG ANDREAAAA ♥♥♥ Och om de vann hade jag nog.. dött av lycka typ ♥ Jag hade garvat ihjäl mig om fladdermask vann.. Och jag hade typ börjat gråta om den här vann :'D ♥
Klart Eira!

Awesomeiga lilla du ♥
JAG ÄLSKAR DIG MEEEEEEEER ÄN VAD DU ÄLSKAR MIG

6 sep, 2012 19:14

Borttagen

Avatar


^ Det kan du inte göra. Punkt ♥

6 sep, 2012 19:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^ Det kan du inte göra. Punkt ♥
Joho ♥

Spoiler:
Tryck här för att visa!Utmanar dig nu, btw

6 sep, 2012 19:23

Borttagen

Avatar

+1


AWESOME!

*Jag har smygläst utan att säga något...*

7 sep, 2012 18:06

Borttagen

Avatar


Halloj! Ehm, jo, nu i helgen är ju pottermässan så jag kommer inte alls ha tid att skriva och min data är hos mamma så det e lite kaoz.. Men, nån gång kommer det!
Jag skulle bli så himla glad om ni ville skicka idéer i uggla till mig om vad som kan hända i nästa kapitel så länge!

7 sep, 2012 22:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Halloj! Ehm, jo, nu i helgen är ju pottermässan så jag kommer inte alls ha tid att skriva och min data är hos mamma så det e lite kaoz.. Men, nån gång kommer det!
Jag skulle bli så himla glad om ni ville skicka idéer i uggla till mig om vad som kan hända i nästa kapitel så länge!
KAN INTE DU TELEPORTERA DIG TILL MIG OCH TA MED MIG TILL STOCKHOLM?

Åh, donno :O

7 sep, 2012 22:38

Borttagen

Avatar

+5


Jag har för några timmar sedan kommit hem från pottermässan, vilket har varit helt underbart.
En av de absoluta högpunkterna var helt klart känslan då Erfa ropade upp Livet efter livet som en vinnare av fanfiction tävlingen... Det var helt otroligt.
Jag måste tacka alla er något ENORMT, för att ni läser. Tack ni som röstade, tack ni som läser och tack ni som har något med denna att göra. Jag är så otroligt glad nu så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, men, JAG ÄLSKAR ER! ♥

8 sep, 2012 22:24

Borttagen

Avatar


GRATTIS GRATTIS GRATTIS,HURRRA,vann fladdermask?

8 sep, 2012 22:25

1 2 3 ... 71 72 73 ... 108 109 110

Forum > Fanfiction > Livet efter livet

Du får inte svara på den här tråden.